![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny uke, nye muligheter! For min del skal de kommende timer tilbringes i horisontalen med hodet plantet på puten og bevisstheten skal på ferie i drømmeland.
Deretter blir det vel noen forberedelser til nasjonaldagen i morgen tenker jeg! Ha en god dag, forumister, across the globe! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Tidligere enn normalt på kontoret, da noen "above my pay grade" har kallt inn til et fryktelig tidlig møte, og noe måtte selvsagt ordnes innen den tid. Full fart ellers, før det må handles inn og forbedres til morgendagens 17.mai frokost hvor vi får huset fullt, med 15 stykker. Itillegg har jeg en fotballkamp i kveld, og dama var visstnok ikke superhappy for at jeg forsvinner et par timer under festforbredelsene ikveld
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Free Luigi
|
![]()
God morgen fra Longyearbyen!
Jeg er avsindig trøtt etter 5 timers søvn i natt, men foran meg ligger 8 timers tortur uansett om jeg vil eller ei. Skal visst bli kastet i ishavet, øve på helikopterredning og ikke minst skyte med svære rifler. Kan ikke si jeg gleder meg like mye som jeg gjorde da jeg *leste* om det.... ![]() Ja ja, sola skinner fra en blå himmel, og vi har solide minus 5 grader! Deilig ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu Gardermoen! Et ufrivillig nattestopp på OSL. I går kveld ble det "plutselig" ledig på direkteavgangen til TOS 0955, så da ble det slik i stedet for via TRD & BOO. Greit for meg. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man på plass etter en hektisk morgen med sykehus, barnehage og vakt-telefon som har kimt! Så nå er det å ta en kaffekopp, og notche ned adrenalinet et par hakk. Møter blir det i dag, og konsulent kommer snart, så det blir nok å ta fatt i i løpet av dagen. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#6 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra Kløfta!
Siste dagen før ferie, med tilhørende stress og hastesaker som raser inn.. Men nå er det ikke alt for lenge til avreise mot det store landet syden! Når jeg tenker meg om syns jeg ikke veldig synd på deg polaris.. :P Ha en herlig dag god folk!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Dette blir en definitivt en oppstykket, med en fridag og en reisedag får jeg tre inneklemte arbeidsdager.
Ha en fin dag.
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God regnfull formiddag fra Trondheim
![]() Jobber og sliter og ser ut på regnet og er glad jeg jobber inne ![]() ![]() Ellers ble det bestillt noe hotell i HKG igår-Holiday Inn på Nathan Road( F&F rate) og Marriott på flyplassen,greie priser på begge to ![]() Begynner å glede litt til tur nå ja..... T-15... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Søndre Nittedal
Her er barna levert i barnehagen og frokosten inntatt. Nå står det diverse forberedelser til morgendagen på tapetet. Må bare får avklart meny, så det kan sendes bestilling til de som tar turen til EU for shopping i dag... Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God "morgen", eller formiddag, fra et halvskyet Oslo sentrum! Dagen går i mediefag + engelskstil på 1,5 time mot slutten av dagen. Deretter blir det vel å lese seg litt opp på teori før oppkjøring om ikke lenge
![]() Ha en fortreffelig dag!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Her er det kun slapping som gjelder frem til det er tid for å begynne oppladningen til kamp. Makrellene skal sløyes i dag, slik at det blir skikkelig 17.mai feiring i morgen, her i byen som tross alt kan feire 17.mai..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
www.lch78.net
|
![]()
Her i nord så sitter man på jobb. Atter en tidligvakt
![]() ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra ytre Romsdal. Fri fra jobb og ser at solen truer med å bryte gjennom skydekket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Her i sør begynner man dagen med hjemmekontor ettersom barnehagen fant ut at 16 mai var en grei planleggingsdag. Snart skal bandittene overleveres farmor, så da får far komme seg til kontoret. Må kanskje ta med kameraet da jeg lurer på om ikke årets første cruiseskipsbesøk kommer til byen i dag!
Quote:
Fortsatt god 16 mai til dere alle, og beklager til alle Brann fans at kvelden vil bli temmelig bedrøvelig for deres vedkommende! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Marriott Marquis i NY. Reiser hjem i dag med SK 908 etter noen flotte dager i storbyen. Så er det bare å drømme om en oppgradering på tur hjem
![]() Først en tur innom Red Caboose å se etter skjeldne flymodeller =)
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Sandefjord.
Jeg er russ og natt til 17. mai + 17. mai burde jo bli moro... Om det ikke hadde vært for at man har economics exam kl 0900 imorgen. Jaja, kan trøste meg med at det er den siste av mange exams og at sommerferien begynner imorgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Grand Forks, ND. Ny dag i ATC simmen.
LN-TIB - spiste du på The View i toppen av Marquis? En av mine bedre restaurant opplevelser! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
God tur hjem, LN-TIB. Håper du lykkes.
Her begynte dgen med en tur ned på Toyota Roswell for litt service på BBJ'en. To timer. to kuponger og 295 dollar senere kom jeg meg hjemover i tide til Stabæk-Sogndal på Sumo. Dårlig start, men gutta får nok sving på det i andre omgang. Både Yes og Roger Daltrey (The Who) skal besøke Alpharetta i sommer/høst, så da ble det å legge igjen noen dollar hos Ticketmaster også. Nå bør helst ingenting gå istykker med det første! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'ettermiddag fra Chicago. Heldigvis har drittvaeret forlatt byen, men det er fortsatt kaldt. Utrolig stressende uke, med hele 3 flighter som gaar 0600 fra Chicago... :rolleyes. Gikk knallhardt ut med dagstur til MSP med Southwest i dag. Vanvittig stress, men verdt de 500 dalerne man sparte. Resten av uken skal Pittsburgh, NYC, Dallas, San Diego og San Francisco besoekes foer man loerdag tar turen til Hong Kong og videre til Singapore i UA First. Er bare aa bite tenna sammen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() ![]() God natt fra Egersund Dagen startet på Hotel Runway kl 0700 ![]() Før det ble litt tid på vollen ved vestre bane, hvor jeg fikk med meg SK og UA/CO til EWR, muligens også en rik fyr som visstnok var innom ![]() Traff også på en hyggelig kar som var ute og luftet den flyinteresserte hunden sin ![]() Nå blir det og sove til laaaaangt ut på dagen imorgen!!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 18 | 29-08-2011 18:41 |
God mandags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 22-08-2011 22:43 |
God mandags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 08-08-2011 19:21 |
God Mandags Fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 18 | 13-12-2010 17:24 |
God mandags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 08-11-2010 15:17 |