![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
- 2 grader i dag, og noe som jeg ikke hadde forventet. Jeg måtte skrape bilen! ![]() Vel, men er da på plass på jobb og er øyestraks klar til å hive over seg dagens arbeidsoppgaver. I dag skal man trekke pusten og dukke dypt ned i Exchange! Ha en fortreffelig dag forumister ![]()
![]() |
#2 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra Kløfta..
3 blå i dag tidlig, pluss våt snø fra i går, som fortsatt lå igjen på firmaets lånebil, førte til endel skraping og banning, før sikten var godkjent ut frontruta.. Det var vårstemning i lufta på Østlandet i går også, men i dag er det over på kuldegrader og vinter light, tror det blir en bra dag! Ha en god dag godt folk!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen god morgen! Arbeidsdagen er i gang. Siste døgn har vært uten for mye hick-ups så det er ikke så mye å ta igjen på morgenkvisten. Om jeg nå kunne finne meg en kopp kaffe nå så hadde alt vært bra. Ha en fin dag enten du sitter i sol, regn eller snøkov slik som her.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Kristiansand. Her er man allerede igang med arbeidsdagen og det blir fullt kjør frem til siste flighten og 2F hjem til Oslo i dag. Heldigvis er ikke den alt for sen da frøkna har bursdag idag, så da blir det feiring i kveld.
![]() Last edited by Someone; 10-03-2011 at 08:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Haugesund. Her sitter man som vanlig på kontoret å trykker på knapper og taster å sånn
![]() Ha en super dag folkens ![]()
![]() |
#6 |
Free Luigi
|
![]()
Yoyo guud mårning!
Live fra IBG hvor jeg venter på at folk skal komme (studenter er bestandig treige av en eller annen grunn) og seminar om CCS skal begynne ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från CPH,
Regnet øser ner och det blir en kort kontordag innan jag åker upp till Stockholm med SK406. Ha en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
>>>>><<<<<
|
![]()
Good morning fra flybyen BOO!
Har nylig stått opp; bare en time siden. Har ettermiddagsskift idag, skal kuske buss #7030 oppover til Sortland kl 1515 fra Bodø Sentrumsterminal. (hvis det er noen Bodøværinger som føler for å hilse på, så står jeg på terminalen ca 20 min før avgang. ![]() ![]() Ha en fortsatt fortreffelig dag!
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta. Her meldes det +7 og nedboeromraadet er nesten passert, Bak kommer det imidlertid kald luft, saa det ser ut til aa bli kuldegrader igjen til natten .. *sukk*
Blir en runde CoreMOW ette at guttungen er fraktet til skolen, deretter som vanlig en dag i WIAS' vold ... Ha en fortsatt variabel dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 8 | 16-06-2016 17:02 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 12 | 23-10-2015 06:39 |
God torsdag 23.08 | Commuter | Flyforum | 11 | 23-08-2012 22:59 |