Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Flyforum (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   God torsdag (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=82704)

sirpjalle 10-03-2011 07:07

God torsdag

God morgen fra Forus!

- 2 grader i dag, og noe som jeg ikke hadde forventet. Jeg måtte skrape bilen! :cry: Hadde liksom blitt vant til + grader og "vår" i lufta.

Vel, men er da på plass på jobb og er øyestraks klar til å hive over seg dagens arbeidsoppgaver. I dag skal man trekke pusten og dukke dypt ned i Exchange!

Ha en fortreffelig dag forumister :)

kekker 10-03-2011 07:29

Re: God torsdag

God morgen fra Kløfta..

3 blå i dag tidlig, pluss våt snø fra i går, som fortsatt lå igjen på firmaets lånebil, førte til endel skraping og banning, før sikten var godkjent ut frontruta..
Det var vårstemning i lufta på Østlandet i går også, men i dag er det over på kuldegrader og vinter light, tror det blir en bra dag!

Ha en god dag godt folk!

Desk pilot 10-03-2011 07:42

God morgen god morgen! Arbeidsdagen er i gang. Siste døgn har vært uten for mye hick-ups så det er ikke så mye å ta igjen på morgenkvisten. Om jeg nå kunne finne meg en kopp kaffe nå så hadde alt vært bra. Ha en fin dag enten du sitter i sol, regn eller snøkov slik som her. :)

Someone 10-03-2011 07:49

God morgen fra Kristiansand. Her er man allerede igang med arbeidsdagen og det blir fullt kjør frem til siste flighten og 2F hjem til Oslo i dag. Heldigvis er ikke den alt for sen da frøkna har bursdag idag, så da blir det feiring i kveld. :cheers: Ha en fin dag

ClassOne 10-03-2011 08:15

God morgen fra Haugesund. Her sitter man som vanlig på kontoret å trykker på knapper og taster å sånn :) Noen flybiletter skal også bestilles for jobbreise til Trondheim neste uke.

Ha en super dag folkens :)

Polaris 10-03-2011 08:48

Yoyo guud mårning!

Live fra IBG hvor jeg venter på at folk skal komme (studenter er bestandig treige av en eller annen grunn) og seminar om CCS skal begynne :)

Savipix 10-03-2011 09:09

God morgon från CPH,

Regnet øser ner och det blir en kort kontordag innan jag åker upp till Stockholm med SK406. Ha en flott dag forumister!

eirikma 10-03-2011 09:58

Good morning fra flybyen BOO!
Har nylig stått opp; bare en time siden. Har ettermiddagsskift idag, skal kuske buss #7030 oppover til Sortland kl 1515 fra Bodø Sentrumsterminal. (hvis det er noen Bodøværinger som føler for å hilse på, så står jeg på terminalen ca 20 min før avgang. ;) ) Så nå er frokost/lunsj og kaffe pri 1 her i gården! :)

Ha en fortsatt fortreffelig dag!

LN-MOW 10-03-2011 13:21

G'morgen fra Alpharetta. Her meldes det +7 og nedboeromraadet er nesten passert, Bak kommer det imidlertid kald luft, saa det ser ut til aa bli kuldegrader igjen til natten .. *sukk*

Blir en runde CoreMOW ette at guttungen er fraktet til skolen, deretter som vanlig en dag i WIAS' vold ...

Ha en fortsatt variabel dag!

All times are GMT +2. The time now is 20:12.

Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.