![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
...fra Vertshuset Røros. Her har det kommet mere sne og julestemningen er definitivt sikret. Nå klar for en ryddedag på kontoret - siste arbeidsdag her før nyttår. Ha en tipp topp torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God torsdag fra Lillestrøm. Her skal man straks rusle til flytoget og så satse på å ende opp greit i Essen etter hvert.
Så blir det julebord i Essen i kveld og lang dag med presentasjoner i morgen. Ha en fin en
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. En løpetur til barnehagen og rekordrask levering gjorde jeg rakk et tidligere tog en planlagt. Dag 2 av 5 før juleferien står for tur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgfn fea den snøkledde prærien. Snart julkos på skolen med eldstejenta, veldig greit å ha fri i desember. Blir ellers forberedelser for avreise til bkk i morgen.
Også har jeg jeg fortsatt ca 13500 sas credits igjen som de har gjort det usedvanelig vanskelig å bruke opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra bussen. Siste arbeidsdag for året i dag. Blir nok ikke mye hvitt på juleaften med meldte 11 grader og opp mot 20mm nedbør
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra CCB. Her er jeg så.å si ferdig, men noe småtterier gjenstår.
Venter bare på tilgang...... Quote:
På helg er det jo innafor med tur på Delta Musik Park. Himmel å hav så mye gøy man har hatt i den byen! Må tilbake på messe der! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Blir nok mest jobbmiddag og lite Pefferkorn på meg.
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God tirsdag fra GLA.
Ny jobbperiode med seks ukers all-inclusive på trappene, denne gangen går turen til ett av de mer sivilserte landene (tror jeg) i Vest-Afrika. KLM er dagens transportør, så ikke noe spennende der. Det som er mer spennende er hvem som skal fly oss innenriks i morgen til den endelige destinasjonen. Kommer med en liten rapport om det er noe å skrive hjem om. Ha en finfin tirsdag folkens :-) Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen!
Lite spennende som står for tur i dag. Skrive ferdig en rutine, være med på et møte eller to, så ta seg et par øl og vente på morgendagen. Lite begivenhetsrikt. Men det er greit at det ikke er full førjulstress for å bli ferdig med ting og tang. Rettere sagt: jeg maser på folk som skal bli ferdig, det er lite som venter på meg. Ha en flott dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
Deilig å komme hjem i egen seng igjen. Radisson skuffer i Berlin. Ikke en eneste oppgradering som Platinum på 4 forskjellige hoteller. Men jeg hygget meg allikvel jeg. Skulle jo bare sove der allikevel. Første kontordagen denne uken i dag, og 2 til av slagsen før man tar juleferie. Blir deilig det. God tirsdag ønskes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Intet mindre enn 36 rullestoler som ventet på boarding til Alicante i dag...
Rimelig flott at vi bor i et land som kan gi oss sånne muligheter når vi blir eldre. Regner med det er Solgården.
![]() |
#12 |
Upgrade me....
|
![]()
Jepp. Essen Motorshow er jo gøy. Lyst en tur på Techno Classica også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra Bergen.
Gårsdagens kansellering fra WF sin side gjorde at 2 tiltenkte kursdager ble fridager. Så hva gjorde vi? Jo, det ble full promille før lunsj og dagen i dag deretter. Så i dag er det cola og Paracet mens det gjøres et forsøk på å skrive julegave handlelisten. Blir nok et nytt forsøk seinere i dag. God helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#14 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God midt-på-dagen fra Kvadrat. Stort sett ferdig med julegavehandling. Nå nytes lunsj med mellomste datter, mens de fleste andre styrer og kaver rund på jakt etter julegaver ol.
Ha en fin fin tirsdag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra vestsørøst. Her har man holdt på i en uke å få taket reparert. Men har ihvertfall fått lekkasjen dekket så ingen kritisk bråhast ihvertfall. At forsikringsselskapet kom trekkende med en helt ubrukelig løsning for å fikse innendørs hjelper heller ikke. Men kommer et firma i dag som skal komme opp med en ordentlig plan. Krysser fingrene.
Godt man har fri. Skal etter hvert bli en solfylt og mild dag, men foreløpig er det omtrent som inne i kjøleskapet - mørkt og 4 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 29-08-2006 16:18 |