![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Her er det noe hvitt utenfor, heldigvis så vil den forsvinne ila dagen. Plussgrad her i Tananger, men SVG meldte om 0. Hjem til Egersund blir det idag, må hente det jeg handlet på nettet forrige helg ![]() Kjøpte min første C-klasse billett igår (ser bort ifra ID), LHR - here I come! ![]() Ha en fin dag forumister ![]() EDIT: Ordtak for dagen: Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne...
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam Last edited by BSSW; 18-03-2011 at 07:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
TGIF? Tja...legebsøk i morgentimene med beskjed om å møte fastende. Dvs. ingen kaffe eller frokost før om 3-4 timer. Blir kanskje en matbit på CC Vest etterpå eller bussen videre til byen. Tar bussen idag fordi Alfa'en liker seg dårlig i kø. Den liker å lange ut når den er på veien.
Ha en fin dag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her blir det å kaste seg over arbeidsoppgavene, før en "nystjålet" BMW skal kuskes opp til Lillehammer som en posisjonering "flight". Deretter buss til Rena, hvor jeg er lovet av smørerteamet mitt at skiene skal være ferdige og klare for lørdagens dyst. God helg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Smestad. Skal en tur ut til Askim på morgentimene i dag, og noen timer på kontoret, før turen går til OSL og retur til Bergen. Seriestart i helgen, og kan man jo ikke gå glipp av!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hva pokker er bra med denne dagen? Vel jeg kan ikke være så negativ, etter som det er min 41 års dag. I dag gjør jeg det samme som for 41 år siden, tilbringer deler av dagen på sykehus. Etter en litt for lang flyvetur over bigjumpen i tryvann i går, med derpå følgende krÆsjlanding på sletta, er det av gårde til legevakten for å få gipset venstre fot. Heldigvis, eller skal man si som vanlig, hadde jeg hjelmen på hodet slik at hodet klarte seg ganske bra. Noe må man ha for å være den som har brukt hjelm i skibakkene lengst. I kveld feires min mest minnerike bursdag noensinne, med kickoff fest på Stabækpuben Onkel blå.
Ha en fantastisk og uforglemmelig 18 Mars alle sammen :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Gratulerer med dagen Futura og god bedring! No guts no glory holdningen til saker og ting, har en tendens til å føre til knall og fall av og til...
Fredagen skal brukes stående kikkende inn i et styreskap med avansert og litt for dyr elektronikk, så får vi håpe at delen Jetpak kom med nå nettop er det som trengs for å få gang på maskineriet! God fredag til dere alle!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man kommet seg på plass etter å ha stårr/kjørt i den køen til Forus! Men for all del, snø som ikke legger seg, det er glatt det! ![]() Dagen i dag skal gå i Exchange 2010. Vel, ha en forteffelig dag forumister!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God fredag alle sammen. Våknet for halvannen time siden til ett snøkledd Bergen. Skal benytte dagen til å gjøre unna en del arbeid før SK286 skal ta meg over fjellet i kveld for å feire opphavets bursdag nr. 50!
En fortsatt god fredag ønskes dere alle! Last edited by LN-BLO; 18-03-2011 at 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
God fredag fra Trondheim
![]() Et tynt teppe med snø ligger her, og det småsnør enda. Blir meeeeget rolig dag idag, bare hjemmekos med familien ![]() ![]() ![]() Helgen tilbringes i samma form ![]() Ønsker alle en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ingen sne her - 27 grader og straalende solskinn er meldt.
Klar for helg .. blir en tur til SC og Svigermors farm etter at guttungen har doemt fra seg i morgen formiddag. Ikke bra, med tanke paa Stabaek-matchen, men vi faar teste sumo-app'en paa iPhonen. 3G-mottagelsen er heldigvis OK paa verandaen hennes. Skal proeve aa faa inn en omgang CoreMOW foer arbeidsdagen starter .. men naa: Frokost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Thank "=€)/)#=%(%#&() GIF!
Helvettesnatt på sjukhus och fakiren till CPH bara før att møtas av allt før mycket jobb som væntade på mig. Nu blir det lite mer jobb och sen hem till ARN med SK408. Ha en flott helg forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
TGIF fra Krsand!
Her kom det heldigvis 5 cm nysnø i løpet av natten! Helt skjønnt altså! Jeg var liiiiivredd for at våren skulle komme så altfor tidlig i år!! ![]() Som nesten vanlig på fredag er det dobbel jobb på programmet idag. Så jeg ser mer frem til lørdag jeg da. Som verken skal tilbringes på sykehus eller i skiløypa. Sofaen må jo få litt jevn slitasje den også! God helg, evlybloddy! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Bergen. Forbereder meg på en stressende helg med hjemme-eksamen i kontraktsrett. Jaja, ha en bedre helg!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God fredag.
Våknet opp til snøvær, selv om alle termometer viste plussgrader- noen som kan fortelle været hvordan det skal oppføre seg? Ser heldigvis ut som om det har tatt til fornuften nå, da det har stoppet å snø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag far Forus,
Her er det julekort stemning fremdeles. Det blir en sein vår tydeligvis. Krokusene i hagen er snødd ned og skjønner vel ikke noe av det som har skjedd siste døgnet. Etter nok en travel , men god uke skal det bli godt med helg. Denne uka greide jeg 3 jobbreiser til henholdsvis OSL,ABZ og BGO. Det blir noe i meste laget og jeg tror det må reduseres ned til 2 for ikke å være helt uttømt når helgen starter. Vel , et lite fremstøtt til og så er det helg. Ha en fortsatt fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Free Luigi
|
![]()
Du veit du har hengt for mye på flyprat/scanair, når du pugger til eksamen og lager deg bokstavregla "Per Christian i MD'en smiler" når du blir konfrontert med PCIMS. (Som da står for Pressure, Computers, Instruments, Motor og Steering)
![]() Neinei, *ptsj* - tilbake til BHA'en! (Som vel OJB er den eneste som veit hva er fornoe her inne? ![]() Have a nais one everybody.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God weekend fra CPH. Her skal det catches up på skolearbeid og annet. Ellers fikk jeg gode nyheter i form av at jeg skal delta på en workshop i Frankrike i høst, samt et jobbinterview i dag -- så utelukker vel ikke at det åpnes en liten flaske bobler i løpet av kvelden!
God weekend, forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
TGIF | EB | Flyforum | 7 | 04-05-2018 21:05 |
TGIF | LN-FHU | Flyforum | 22 | 07-03-2015 00:13 |
TGIF - endelig | BSSW | Flyforum | 41 | 24-09-2010 20:32 |