![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var på ARN forrige fredag. Beklager dårlig kvalitet, bildene ble tatt med min iPhone (det var bare det jeg hadde meg meg). Tror det er uansett interessant å se på den "livery". Synes det ser bra ut på en CRJ900
![]() Som dere kan se, var det en som var på samme SK fly med meg etterhvert. Han hadde fått en liten merkelapp fra Estonian ![]() Last edited by Jamesbond_ppk; 02-02-2011 at 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Meget bra, godt dokumentert!
![]() |
#3 |
>>>>><<<<<
|
![]()
Hmm... Jeg har litt blanda følelser for den der. Var ikke stygg, ei heller det vakreste jeg har sett (tenker på Estonian-painten på en CRJ). Er storfan av Bombardier, og det er kult at Estonian har anskaffet seg slike.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Vil si SAS' CRJ900 ser bedre ut enn denna.. men bra dokumentert
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Blir så "østblokk" med de farvene. Er det bare meg?
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Østblokk ja. Enig der. Men Estonian har vel ikke penger til å legge om alt fargeskjema osv. akkurat nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Østblokk? Tja, kanskje litt. Tror nok det hadde vært bedre om det hadde blitt brukt korte, men myke overganger mellom fargene. Dessuten tror jeg det hadde vært bedre om det lyseblå startet lengre nede, og igjen det samme med det mørkeblå... men jaja, det er jo ikke stygt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Lurer på når vi der denne på OSL da..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Estonian Air med Arvidsjaur-/Gällivare-ARN W15, Nextjet overtok/fortsettet å fly ruta | Trdfly | Flyforum | 7 | 16-12-2015 16:18 |
Trd-Tll-Arn-Bru med Estonian og SAS | hanswest | TripReports | 5 | 01-10-2011 20:07 |
Estonian Air vil ikke motta CRJ-900 likevel: | Blackhawk | Flyforum | 26 | 07-02-2011 22:15 |
SAS sin CRJ og en til i Starlogo. | LN-RPL | Bilder & foto | 2 | 14-08-2009 23:37 |
Bilder av SAS sin nye CRJ? | EB | Flyforum | 7 | 25-11-2008 22:18 |