![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her i soloppgangens land har onsdagssolen vært oppe noen timer. Det er skyfritt, men noe disig så jeg kan ikke se Fujiyama fra hotellrommet. Frokost er inntatt med omelett og det hele og nå er det klart for en tur inn til Tokyo sentrum.
Ha en fin dag.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Da har man kommet seg på beina, og igang med frokosten her. Etter man har fått tygd ferdig, venter jobben på en. Ute er det minus 10, så det frister ikke å gå ut - men man slipper vel ikke unna idag heller .. ![]() Have a nice day !
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Oslo. Nå skal det spises litt forkost, før turen går til T-banen mot Hovseter og en ny dag på jobb. Rimelig hektisk disse første par ukene gitt, men det går seg vel til etter hvert regner jeg med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå 31E på veg til FBU for vekas første kursdag
![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra Mandal forumister. Siste dagen på sørlandet, før min stolte blå ganger skal frakte meg tilbake til Østlandet.
Håper dagen går greit, så jeg kan komme meg avgårde i god tid! En god dag til dere alle.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Vanlig dag på jobb, før det blir en tur på kino i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergen forumister. Allerede vært oppe av senga halvannen time og solen begynner nå å vise seg i horisonten, kan melde om skyfritt og ett par "blå" på termometeret. Frokost og kaffe ble inntatt for en time siden og er nå klar for en økt på lesesalen før forelesning senere i dag.
En fin dag ønskes dere alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her skal man på kurs idag. Rolig og fredelig tur med DY741 i dag,vil tippe ca. 95% belegg. Tilbake i ettermiddag. Ha en strålende dag forumister.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra 'ustabil-strøm-land'!
Hafslund melder fortsatt om 7000 uten strøm på Romerike, gudskjelov stod ikke Ullensaker på listen! Det er CAVOK og -18 grader ute - dæven steikje! ![]() Nest siste fridag før det braker løs på OSL fredag morgen, dagen går med til research for junimåneds utflukt til det store kontinent i vest ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Lysaker. Her har man vært gjennom dagens første kaffekopp, nummer to og forum står for tur, og vi er nå bemannet med forumist nummer to også. I kveld skal jeg forsøke å få sortert litt bilder fra "USA in the fastlane".
Ha en fin dag!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Good day fra Stavanger. Tidligere oppe i dag selv om jeg skal på kveldsvakt. Må ut å gjøre noen gode gjerninger først. Dessuten er jeg spent på hvor verkstedsregningen på bilen min blir. Resten av uka skal jeg ha fri fra jobben, men travelt blir det likevel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Akersgata. Kom meg på jobb, tross kulde og litt feber i dag tidlig. Skal være glad om jeg slipper å bli syk. Ellers håper jeg på litt avklaring på turnus framover, slik at jeg kan få bestil meg noen reiser!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God dagen
Strømrasjonering på romerike... Hafslund har koblet ut strømmen rett nedi gata her, så er vel heldig at det er futt i kontakten her... Vel, får ta en liten innspurt på indretjenesten før jeg setter kursen mot OSL og kveldsvakt. Skal bli deilig å gjøre noe fornuftig, etter et par dager hvor jeg har vært rimelig redusert. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta! Her stiller vi med regn, taake og fire pluss. En perfekt dag for heimekontoret.
Ingen store planer for dagen, men det er kanskje paa tide aa begynne aa forberede seg paa neste flytur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fantastisk flott deg her i Asker, og nettopp gjennomført en laaang skitur inn i Vestmarka. Ukas tredje tur, men i morgen er det slutt på ski, da venter jobbtur til Aruba/Karibien, med vår A332.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Overskyet her over i sørvest i dag. Grei dag på jobb med mange utfordringer som skal løses i inneværende uke. Greit med midtuke opphold på hovedkontoret mellom reiser øst og vest . Det kan gå vel mye i ett i løpet av uken med multiple reiser. Oppgavene venter! Ha en god dag og fortsatt fin uke alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra hovedstaden. Diverse gjøremål utført så nå er det ut til sentrum for en liten matbit med fruen. Blir vel asiatisk av et eller annet slag. Ellers er det flyfotonerdemøte på OSL i kveld så her skal det kjøres i sikk-sakk. Ha en flott dag videre.
![]() |
#18 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() ![]() Her snør og snør og snør det, nå blåser det også 14-17 knots på 270-300, på norsk: "litt" sidevind på Tromsø Lufthavn. Lurer på om jeg så Air Berlin lande i Tromsø nå nettopp (ca 15.00-15.15) - var ikke godt å si i snøføyka som står rett inn i trynet på en. Rød hale var det iallefall, og det har da hverken Norwegian eller SAS. Ha en fin ettermiddag, nå skal jeg ta en aldri så liten ettermiddagslur etter å ha kommet hjem fra et spennende foredrag innen marine (offshore) geohazards fra en luring (Martin Hovland) i Statoil. Meget inspirerende, men man blir jo lettere sliten uansett hva man hører på når man må sitte 9-15 i ett strekk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |