![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk.
Endelig mandag, og endelig jobb igjen! ![]() Mye på tapetet i dag og, så dagen skal nok gå unna kjappt i dag og. Kaffen strår på bordet og forum må skumleses. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ugh....f**n så tidlig etter alt for sent i seng. På tide å komme seg på jobb hvor det blir nok å gjøre idag. Deretter er årets førstre skitur planlagt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Flytoget. Harstad kaller igjen, så nå blir det SK4082 oppover klokken 0900 - til mørketiden og mildværet i nord.
Ha en utmerket mandag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då er eg godt i gong, og allerede stengt nokre saker. Fortsetter på dei neste ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mornings fra Bergen! Dagen skal tilbringes på lesesalen! Ti timer med matematikk på en mandag, deilig! Ha en god dag og uke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() Må bare ha en liten eksamen i signalbehandling først. Tenkte å se etter Geminidene i dag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Oslo. Krysser fingre for klarvær i natt. Skal selv ut å jakte på Geminidene med Canonen min hvis været tilsier det. Men først skal stuen få en overhaling med gipsplater sparkel.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra ENGM.
Trøtt og sliten etter alt for lite søvn, var på plass her 0800 og blir vel sittende til 1600 tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Supertrøtt morgen fra Sandefjord.
Fantes ikke trøtt igår kveld så da ble jeg sittende oppe å se på film til halv fem, da jeg endelig begynte å føle meg litt trøtt. Satser på at jeg klarer meg gjennom dagen uansett, selv om det ble bare tre timer på øyet. Om jeg er våken så kan jeg kanskje mekke TR fra høstferiens heisatur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gudd meuning fra enda en som føler seg trøtt denne mandagen. Etter sene kvelder i weekenden, pluss doven dag i går, var det vanskelig å få sove i natt. Det merket jeg godt da klokka ringte i dag. Bandittene sovna også sent, så de var umulige å få opp i dag. Så da får mor sende dem i barnehagen litt senere.
Ingen spesielle planer for dagen, bortsett fra jobb da. Kan kanskje trenge en halvtime på sofaen i ettermiddag? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Östeuropa!
Sol och snö skapar ett fantastiskt vinterlandskap. Planen idag blir väl att försöka göra så lite som möjligt förutom att se vad jobbmarknaden har att erbjuda. Ha en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
at your service!
|
![]()
God formiddag frå eit solfylt Ørsta! Her er det feber, influensa og trash-tv som står på tapet i dag. Ha ein bedre førmiddag - alle forumistar!
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
-7°C Feels Like: -14° .... brrrrr .... Her i ATL er det naa mange som fryser ....
G'morgen, ja ... Guttungen har stor matteproeve i dag og haapet paa at skolene skulle bli avlyst, men med kun litt snoebyger fikk han ikke oensket sitt oppfylt. Fri i dag, men 'skolebussen' opererer likevel .. saa da blir det litt CoreMOW etter kjoeringen, lang utstrekning i boblebadet og saa en lur. Resten av dagen vies den nye Tom Clancy, som dukket opp i postkassa forleden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Free Luigi
|
![]()
En ny en i "du veit du er..."-serien:
Du veit du er flynerd når du sitter på eksamen, sliter litt med en oppgave, setter deg tilbake på stolen - øynene dine faller på lua di som ligger i ett hjørne. Du tar opp lua, snurrer litt på den i håp om at det skal hjelpe tankeprosessene. Brått ser du en flekk på lua. Det er olje/smøring fra en flapp på en C172. Og du blir glad for at flekken er der, og minner deg på om gode minner fra lufta. Hehe. Nei folkens. Nå er det juleferie. På tur hjem fra eksamenslokalet stoppet jeg på Elkjøp og kjøpte meg et playstation 3-spill. Skal det være så skal det være, nå er det beina på bordet og livsnytelse på g ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Mornings. Stikker straks en tur til JetBlues treningsfasiliteter på MCO. Fieldtrips er gøy. Kaldt i Florida og. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Tåkemoen. Sitter her og venter på DY614 etter å vært på jobbsamtale i Oslo. Skal ha et par runder til i løpet av denne og neste uke, så fra 01. januar er jeg nok tilbake i arbeidslivet igjen. Ha en fortsatt flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God ettermiddag fra Nydalen..
Da var man hjemme igjen etter å ha vært på jobb. Deilig med slike mandager innimellom, de skulle man hatt flere av. Så siden man har så mye igjen av dagen, blir det en tur til Fornebu Indoor Golf Center etterhvert ![]() Ha en forsatt god dag, hvor enn man befinner seg i verden..
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 13-12-2010 at 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Denver.
Her har man droppet av dama paa flyplassen kl 0450, litt jobbing paa hotellrommet utover dagen foer man i kveld er invitert med paa Avalanche-Blackhawks kamp. Blackhawks skjorta er klargjort. Aapen bar under kampen i kveld, flott med en flight klokka 0600 dagen etter da... :P Fredag er heldigvis siste arbeidsdag i 2010.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag. Nettopp kommet hjem fra Brandbu, SAS IC Disponering har også ringt og sagt at nødtreningen i morgen er kansellert og at jeg derfor har blank dag. Bra! Jeg har så mye som skal gjøres i og utenfor heimen. Klubbmøte i kveld.
Ha en fortsatt fin dag.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 22-08-2011 22:43 |
God mandags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 08-08-2011 19:21 |
God mandags morgen fra Forus | Twin Otter | Flyforum | 22 | 18-05-2011 02:19 |
God mandags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 08-11-2010 15:17 |
God mandags morgen fra New York | SAS-Steward | Flyforum | 30 | 28-09-2010 13:41 |