![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Warbirds of Norway arrangerer fly-in ved Flysamlingen, Gardermoen i dag (søndag 11/9).
Vi kommer til Gardermoen i samlet flokk en gang mellom 11 og 12 og flyene blir stående i bakgården ved museet frem til ca. kl.1500. Kom og nyt det supre høstværet blant gamle flymaskiner..! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hadde jeg sett innlegget tidsnok, hadde jeg hatt en sjanse. Men siden det tar bortimot 6 timer å kjøre fra Kr-sund til GM, og dere står der bare til 15:00 (altså om en times tid...), hva med å legge inn noen bilder? Ser fram til det, og håper dere har hatt en kjempedag!!
![]()
![]() |
#3 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Et hjertesukk: Hvorfor holder man alle disse flygreiene på Kjeller og Gardermoen så hemmelig? Når noe skjer i Bergen eller Bodø forteller de omverdenen at de skjer i god tid på forhånd...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Ja, PR arbeidet har kanskje vært for dårlig, men vi får prøve å gjøre det bedre neste år.. Kom på at jeg skulle poste her i dag tidlig og tenkte at det var bedre sent enn aldri.. Bortsett fra dette, var fly-in'et vellykket. Følgende fly dukket opp: Tiger Moth LN-MAX Tiger Moth LN-BDM Auster Cornell LN-BIF Cub LN-ACL Cub LN-RAP Birddog LN-WNO Safir LN-LFK Broussard LN-WNB MFI-9 LN-TVI og Cub (LN-husker ikke..?) parkerte utenfor gjerdet. Har på følelsen at jeg har glemt noen, men kommer ikke på noen flere.. Har faktisk ikke noen bilder fra selve treffet på Gardermoen, men kan dele noen bilder fra turen til OSL og en mellomlanding på et jorde i Sørum på vei hjem til Kjeller i ettermiddag. Air-to-air og landing på jordet.. Bilder fra samlingen ved museet kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Det sagt, en stor del av Norges befolkning trenger vel fort like mye planlegging andre veien også. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Man trenger litt mer enn tida og veien uansett.
Min kommentar gjaldt ikke spesifikt dette fly-in, men også flydagene på Kjeller og det som var på Gardermoen tidligere i år.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
I det vi har begynt å kjøre nedover den lange bakken ned mot Olavsgård langd E-6 på vei nordover, ser jeg det herlige synet av 5 (tror jeg det var...) veteranfly som har startet vestover fra Kjeller, og akkurat krysset E-6! Da kom jeg på at: ja, det var visst denne helgen..., men vi var på familietur til venner ved Mjøsa, så det ble med det synet. Men det var så flott at kona fant det best å si: "du må følge med på veien... "
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann. Jeg fikk knipset et par bilder fra fly-innet deres.
![]() ![]() Beklager kvaliteten, men jeg har kun en 28-105mm, men man ser nesten hva de sorte prikkene på bildene skal forestille. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Brann i hangar i Skien - Flere fly tapt - Russian Warbirds | WF789 | Flyforum | 9 | 28-08-2017 07:51 |
VP-BRT PÅ GARDERMOEN I DAG! | SK917 | Bilder & foto | 27 | 02-03-2009 11:39 |
Warbirds of Norway Fly-In.! | Wingnut | Flyforum | 1 | 09-09-2007 00:24 |
Spesielt fly på Gardermoen i dag | anders320 | Flyforum | 18 | 01-06-2007 00:45 |
Stooooort fly på Gardermoen i dag. | Martin | Flyforum | 1 | 14-02-2005 15:55 |