![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tidlig opp og havregrøt er fortært. Siste pakking før avreise OSL-CPH-EWR. Sete 0A
Ha en fin dag.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Da har jeg stått opp, men lurer fortsatt på når jeg skal våkne. Vanlig dag på jobben med møter, power point og excel. Dama har invitert meg på middag, før det blir en tur på kino i kveld. The social network (Facebookfilmen) står på planen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Tananger
Lang i maska her jeg sitter og prøver å holde øynene oppe... Har på følelsen av at det blir en lang dag, selv om jeg slutter kl 15... Håper resten av forumistene får en bedre start på dagen enn meg ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
En smule trøtt i trynet som BSSW jeg og... Men jeg har en lengre dag enn ham. Vel, får hive i meg noen kopper kaffe til før man kommer seg avgårde retning jobb om en liten halvtime. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu Hotel Norge!
Uten å ha sett ut vinduet, tør jeg nesten gjette på at det regner her i Bergen i dag også. Merker man våknet for tidlig, når returen til Oslo går med SK260 om en god stund... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim! Etter ein flott kveld på avdelingsmøte i midt-norge, blei det ein time ekstra på puta. Er komt på plass no, og fortsetter der det slapp
![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Så var det torsdag som betyr kveldsjobb. Helt greit etter en uke med fri. Her er kaffe og frokost fortært og litt smårydding før SAS Ground Services frakter meg nordover. Ha en fin dag.
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Her regnet det i dag morges, men nå er visst skyene gått tomme for en stund. Måtte det bare vare. Heldigvis grei temp. Dvs ca 8 grader. Dagen startet med å spare 400 kr ved et litt kraftig innkjøp i vaskemidler på Ica som stiller med 40% rabatt i dag på alt fra Lilleborg. Greit å ta med seg. Man kjøper jo disse tingene allikevel. I dag ser jeg frem til en fredelig kveld i heimen. Ikke galt det heller! Skal heller tenke på dere som har kveldsjobbing når jeg ligger på sofaen og zapper på TVen eller surfer på nettet! hehe! Good day! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra Blues Lounge på SVO Terminal D. Sitter her og venter på SK735 til CPH, med fortsettelse WF312 CPH-TRF-BGO. Fikk litt ufrivillig trim her ettersom SAS nylig har flyttet fra terminal F til D. Dermed ble det labbing fra D til F og tilbake til D, akkurat tidsnok til at innsjekken åpnet. Nå går det i Baltica no 7 i en drøy time før det blir boarding.
Turen med SU721 VVO-SVO var riktig så fin den. Halvfull biz kabin hjelper godt på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag/ettermiddag fra Aberdeen,
Her er det fortsatt flott høstvær. 2 møter er ferdige , nå lunsj og deretter 2 møter etter lunsj. Slik går nå dagene. Men livet er herlig! ![]() Returen over sjøen går med SK4612 i morgen formiddag. Ha en god dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen, g'morgen ... her har akkurat Det Troette Trynet aka. Guttungen aapenbart seg og TV'n omjusterte seg umiddelbart til Cartoon Network. Groess og gru ... dagens ungdom ...
En Jet Fuel fikk fart paa meg ihvertfall, og naa venter jeg paa at han skal bli ferdig med frokosten saa jeg kan fyre opp 'skolebussen'. Deretter blir det vl en runde CoreMOW. 21 grader ute og fortsatt noen regnbyger i omegnen, men fronten har naa passert og til natten skal det bli ned mot frysepunktet. Kanskje jeg maa skrape bilen i morgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Bergen
![]() Ha en flott ettermiddag alle sammen ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
En forelesning gjenstaar denne uken - og foer det skal man helst faa lest en fair share ogsaa. I Chapel Hill har vi naermere 28 celsius og ser ut som om regn og tornado-watch fronter har passert - hadde jeg bare kledd meg deretter ogsaa ville det vaert perfekt!
Ha en god torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |
God Torsdag Morgen! | LN-KRF | Flyforum | 18 | 11-06-2010 01:45 |
God torsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 10 | 07-09-2006 19:21 |