![]() |
|
![]() |
#1 |
FlyKirurg
|
![]()
God morgen fra KRS.
Oppe grytidlig for å kjøre min mor til Color Line og Superspeed. Regner med jeg får lønn for strevet i form av litt snadder i egen pose når hun kommer hjem i kveld. Ellers er det vel den store A380-dagen i dag? Håper på mange gode bilder fra samtlige som skal opp dit. Ikke alle som har anledning! ![]() Ha en strålende onsdag
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godmorgen fra CPH - alt for tidligt, men mon ikke en Frappucino fra Starbucks og et besøg i A380 kan få dagen igang alligevel.
God dag til alle...
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man atter i gang, ny dag og nye muligheter. Kaffen er klar og står på pulten og forum skal skumleses mens diverse installasjoner står og godgjør seg på en server. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godmorgen fra Stavanger :-)
Og så var Lennart omtalt i NRK Rogalands "gladnytt", der han sier han skal til Oslo i dag for å kikke på A380, også fra innsiden. God tur Lennart ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Bergen
![]() Grått og trist her i dag, men regnet har foreløpig ikke slått inn.. (overraskende nok) Gleder meg til å se bilder fra A - 380 besøket - lykke til og happy spotting !! Ha en flott onsdag ![]()
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
![]() Grått ver, regnet har inntatt området. Dagane blir kortare også, så det mørkare om morgonane. Kjenner hausten er i frammarsj, og det går mot vinter. Passer fint for innejobbing -dog det skal bli hustri å ta seg av utejobbinga i ettermiddag... brrrr.. Ha ein bedre dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Majorstua! Tre sider i Aftenposten om A380-besøket i dag. En side var viet spottere, de fleste kjente signaturer her inne. Og så stod det noe om at "utvalgte" får komme om bord. Du verden.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
Er det fordi Svalbard er "øde til" at besøket av 787'en (som er og blir større enn en A380 på OSL) ble forbigått i nesten fullstendig stillhet av media og flyspottere alike? Bare lurer hva som er forskjellen og hvorfor det vies så stor oppmerksomhet til noe som på papiret er mindre spennende. Nord-sør-problematikk dette her....!!!!
![]() Ellers er jeg forsinket til 08.00-forelesninga mi men jeg kjenner jeg ikke har dårlig samvittighet. Sitter jo her og bruker tiden min fornuftig... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Morgen fra Bislett. Trøtt, men det er ikke så rart da jeg var hjemme ved 1 tiden i natt og måtte både stryke en skjorte og betale en haug med regninger før jeg kom meg i seng. Begynner dagen med koffeinpiller skyldt ned med Red Bull. Sikkert en haug med emails som venter etter noen dager borte fra jobben....men i ettermiddag så settes kursen mot OSL uansett.
Blir også å plukke opp kofferten min som bestemte seg for å ta en natt i FRA, men siden jeg uansett skulle opp til OSL idag så foreslo jeg til SGH at jeg like gjerne kunne hente den der selv, så sparte de litt penger der. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Helsfyr..
Kommet seg på jobb og fått kommet igang med dagens gjøremål.. Ellers er det ikke så mye som skal skje idag... Ha en fin dag alle sammen.. ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen å jeg er klar for A380 besøket..
![]() Ser ut at det blir D-AIMB som kommer med navnet "Munchen" Så dette blir en innholdsrik dag.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et solfyllt Nærsnes. Dagens siste stand-by dag og så blir man kalt ut. Greit, man får helgen fri istedenfor en EWR-tur. Nå er frokosten inntatt, bagene pakket og snart avreise. Det ble Tokyo denne gangen.
Ha en fin dag. Og A380(gjesp) ser jeg på NRT på fredag. SQ tar av like før oss.
![]() |
#14 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God morgen fra FBU.. på plass og bare håper at jeg får avspasert en times tid fra jobb. er ferdig kl 1600 og det kan bli LITT trangt mht trafikken å rekke opp til 1700 da..
(og hvorfor kom bare halve teksten med her.. redigert på plass igjen..)
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra OSL der vi forventningsfult venter på Lufthansa.
Flyet i CPH nå og det ligger noen bilder hos Ekstrabladet: http://ekstrabladet.dk/gallerier/nyh...cle1410913.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
God morgen alle forumister - og gratulerer med dagen til alle spottere. Fin artikkel i dagens Aftenposten :-)
Her er det tilbake til striskorte etter en uke på Skiathos, og amatørmessig spotting på Europas "Maho Beach". Trip report kommer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Legal Eagle
|
![]()
God formiddag fra Moss!
Høsten har tatt ferie i dag, så sola skinner fra skyfri himmel igjen. Ha en flott A380-dag! (Og Polaris: Jeg er enig med deg at det er større med første 787-landing på norsk territorium, men "verdens største" selger nok mer aviser.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Riktig god formiddag godtfolk! En herlig dag for en hovedstadsboer! Fotosekken er med på skolen, batterier ladet opp, men minnekortene er glemt hjemme. Kunne blitt et forferdelig resultat, men får nok sneket meg ut, tatt toget hjem og tilbake for å få denne damen på BRIKKA... Ses på vollen forumister
![]() Edit: Etter å ha løpt så svetten rant i 15 min så har jeg nå brikker ![]() Videre byr dagen på revyfest, så dette blir nok det kuleste vorset på skolen! gleder meg som en unge!
Canon 5D mark III | Canon 1D mark IV | Canon 1D mark III Last edited by Halvorsn; 15-09-2010 at 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
What a wonderful day!
I Arendal slapper man av på morgenquisten, og gjør seg klar for å etterhvert reise til Sørlandets eneste dugende flyplass for å komme seg til OSL. Blir en fin dag på landets hovedflyplass, tror jeg ![]() -RRT skal ta meg til OSL, og -TUF skal ta meg hjem, så jeg ser frem til en dag i luften og på flyplassen. Kanskje vi sees?
![]() |
#20 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Trøtt morgen herfra!
Følte ikke at jeg fikk skjønnhetssøvnen min i natt, så jeg sitter nå her og gjesper! Onsdag - lillelørdag - kunne godt vært helg i morgen for mitt vedkommende. God fornøyelse til dere som skal se Lufthansen Hvalen i dag! Håper å se noen bilder på forumet her senere i dag. Og da spesielt fra innsiden! Detaljer fra First og Biz spesielt! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |
God onsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 08-06-2005 20:43 |