![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg er medlem i 3 bonussystemer:
Sky: KL/AF Flying blue Star: CO One pass One: BA Executive club Jeg ser det er mulig å benytte One pass på Emirates med 100% opptjening på alle flygninger i økonomi. https://www.continental.com/CMS/en-U...aspx?ItemId=70 Synes dere det er like greitt å bare bruke CO kortet istedenfor å begynne å samle poeng på nytt igjen (i for meg) kort nr. 4 Emirates Skyward? Mvh Fred |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Skal du fly mye med EK? Greier du å samle noe du får brukt før de går ut på dato?
Hvis du flyr så mye at du oppnår status så er det sikkert bedre å skaffe seg EK-kort for å få fordeler hos EK. Selv satt jeg poengene inn i CO-banken på turen til CPT i C-klasse i fjor.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kommer nok ikke til å fly så mye EK at poengene hoper seg opp for å si det slik.
Gjør som deg å benytter One pass ![]() Takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Emirates? Skal du på tur med de?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Emirates sitt bonusprogram, Skywards, har blitt endret i løpet av det siste året. Man får derfor ikke så mye igjen for flyvninger på økonomiklasse, men mer igjen for dyrere billetter/klasser.
Jeg ville ha logget CO OnePass på turen med Emirates, selv om man ikke opparbeider status miles innenfor dette programmet på Emirates sine flyvninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hvis man ikke flyr nok med et selskap til hverken å oppnå status eller få noen poeng til en bonusreise er det heller ikke noe poeng å samle bonuspoeng der. Så med mindre du skal fly mye EK fremover ville jeg satt poengene hos OnePass
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fordelen med et Skywards medlemskap er at det gir deg tilgang til å velge seter på forhånd med EK. Det var i alle fall slik da jeg meldte meg inn. Du kan jo f.eks melde deg inn i Skywards for å velge seter, men sette poengene på CO.
ZHR-DXB-SYD-CHC-SYD-DXB-LHR i økonomi ga for øvrig 24.200 Skywards miles - 800 miles short for Silver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Smart! Har meldt meg inn for setevalg men samler miles hos CO. En reiserapport kan forventes før eller seinere
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilket flyselskap/bonuskort for disse reisene? | keenpilot | Reiseforum | 9 | 25-09-2014 22:04 |
*A bonuskort på LH tur - Mest "bang for the buck"? | SpotOn | Reiseforum | 7 | 15-11-2012 21:58 |
Flere Bonuskort pr reise | Doll | Reiseforum | 7 | 17-05-2010 19:39 |
Politiet og bonuskort | learjet | Flyforum | 42 | 27-04-2008 14:32 |
Færre har bonuskort | RH | Flyforum | 9 | 07-10-2005 15:18 |