![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Hovedstaden. Kick-starter dagen med en Grønn Lungo og er vel egentlig klar for nok en arbeidsdag - den nest siste før ferien. Tror faktisk det er mer enn nok å gjøre i dag og i morgen... Ha en flott mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var atter en ny uke i gang. Denne uken får en fin start, ble kun tre timer søvn på meg i natt. Var ikke akkurat kjølig i natt nei. Så det blir nok en lang dag. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim! Ein fin dag ser det ut for -sol og sommer, perfekt for ein ekte inne-arbeidsdag..... Men, det får ikkje stoppa oppgåvene. Eg hopper på
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God mandag morgen fra FBU. Sommerferietid er deilig på E18. Asker-Fornebu på 15 minutter, og da kjørte jeg ikke elbilen engang! Siste uken før ferien. Et og annet som må gjøres ferdig før det blir bryllup for lillebroro og deretter avgårde til Sørlandet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
Kommer Nederland over tapet for Spania? Jo da, eller ikke, jo da, eller ikke?? Det blir i hvert fall fest i morgen i Amsterdam.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen.
Trøtt som en sokk i dag. Forsov meg også, men p.g.a lite trafikk og rask sjåfør (meg ![]() ![]() Etter at jeg vant VM konkurranse på jobben, i og med at Spania vant VM (hurra!) har jeg nettop innkassert noen flax lodd. Føler på meg at det er premie, men velger å vente litt med å skrape ![]() I kveld blir det sofa'n og kopekassa, ingen andre planer ![]() Ha en flott mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God morgen og gratulerer Spania, vel fortjent
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Sørlandets hovedstad!
Her skinner solen i dag. Skulle heller byttet vær med i går hvor det regnet og var grått hele dagen. På plass på jobben, og det er heldigvis nokså stille her også, så da kan man kanskje få landet noen gamle saker. Ellers ingen planer! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tidlig opp og havregrøt er inntatt. Nå blir det cabriotur til Brandbu. Får vel kjøpe noen roser på veien.
Ha en fin dag.
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
God strålende formiddag fra Trondheim
Her startet dagen med vannlekkasje i taket fra oppussingsarbeidet på badet i 2.etasje.MEN det er ikke vår feil, så det får firmaet stå for selv. Jeg reiser på ferie fredag...og formoder det er i orden til jeg er tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Nå settes kursen sørover mot Kragerø. Ha en fortsatt god sommer forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag
Her er det tilbake til hverdagen. Fruen har dratt på jobb og jeg er hjemme med begge barna. Permisjon Mandag & Tirsdag frem til midten av august. Nå blir det å ordne litt lunch til flokken før vi tar oss en tur på butikken. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God kveld fra Sydney. I dag har det vaert tur til Blue Mountains paa programmet. Dvs naar jeg forst kom meg avgaarde, for Toyota Yaris'en jeg forst fikk utlevert fra Hertz var i god Toyota stil defekt og maatte byttes. Nr 2 hadde bare en slarkete bremsepedal, men noe bedre kan man jo ikke forvente fra den kanten.
At jeg derimot skrev inn feil addresse i GPSen da jeg skulle hjem og endte 25km unna hotellet, og klarte kjore gjennom en bomring saa blitzen flashet (faar nok en bot der ![]() ......imorgen derimot begynner turen mot Europa og gaar imorgen tidlig ombord i en av SQ sine hvaler, faar jeg tilslutt ender opp i Hong Kong for en natt. Har sete ved en toseter i annen etasje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Rapid City. Om et par timer går turen til RAP for en tur med UA6217 og 367 via DEN til LAS og 5 dager i sol og varme. Skal bli flott. Skal som vanlig bo på Harrahs, og er godt fornøyd med det i grunnen. Ingenting er planlagt i løpet av de dagene. Herlig!
![]() Ha en fortsatt flott sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |