![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg prøver å sjekke inn online for morgendagens flight TOS-OSL-CPH-MAN, og etter å ha gått gjennom det hele (inklusive dataene fra passet for de britiske myndighetene) får jeg beskjed om at innsjekk ikke er mulig og at jeg må gjøre dette på flyplassen.
Vet noen om det er problemer med SAS' systemer i kveld, eller er det fordi jeg skal forevise visum (jeg oppgir jo at jeg ikke er EU/EØS-borger)? Jeg vet at BT ikke har online-innsjekk til destinasjonene som krever visum som f eks Russland, men har alltid hørt om sånt fra SAS. Takk for hjelpa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
Nå har jeg absolutt ingen ide om hvordan dette fungerer, men siden Norge er med i EØS avtalen, er du vel en EØS borger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg er ikke norsk borger heller
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Den har jeg fått mange ganger, vet ikke helt hva det er!
Jeg har alltid fått velge sete og alt men ikke fått printet ut boardingkort. Har selv problemer med innsjekk idag. Får ikke lov til å skrive inn EB-nr mitt idag på insjekk.... ![]() Kun Aeroplan eller Diamond Club (av en eller annen grunn???) Last edited by vstenhjem; 19-05-2010 at 00:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Problemer med Cathay online boooking | Apollon | Reiseforum | 2 | 05-01-2017 04:23 |
Problemer med KLM online check in. | TriStar | Reiseforum | 8 | 23-06-2014 21:00 |
Problemer med innsjekk på sas.no | Dash | Småprat | 24 | 28-04-2012 22:02 |
Problemer med status på LH online check in | Chriscross | Reiseforum | 2 | 05-10-2011 19:02 |
Problemer med Air France internett innsjekk | Someone | Flyforum | 16 | 18-07-2009 00:44 |