![]() |
|
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
http://www.flickr.com/photos/muggsyb...7623926647474/
business class er en skandale... 2 4 2 :rolleyes |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Nov 2004
Location: Somewhere near(-ish) OSL
Posts: 661
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Ute på tur
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
|
![]() Quote:
Dette er om ikke annet en mer åpen løsning enn "coffin class"-generasjonen som SAS bruker, der alt skal innunder setet forran. -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,950
|
![]()
Det der så ille ut. Ikke bare komfortmessig, med designen er jo ekstremt lite "2010".
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,303
|
![]()
Dette så ikke ut til å bli en endring til det bedre! 2-4-2 i en kabin hvor de fleste bruker 2-2-2 og enkelte 2-3-2 kan umulig bli bra. Biz setene så mer ut som economy extra setene til SAS. Hva har de gjort i F da? 2-2-2?
UA blir ikke noe jeg kommer til å vurdere for fremtidige reiser, med mindre jeg må. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,342
|
![]()
Ei heller 3-3-3 er noe jeg skjønner at flyselskap satser på - heldigvis en sjeldenhet på de europeiske bussene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
1-2-1 i F paa 777 767 og 747 er begge testet og er funnet fullstendig i orden. Setene er milevis foran det man finner hos Lufthansa, SAS og alt annet som flyr over atlanteren, minus kanskje Swiss er paa par. Quote:
Quote:
Problemet her er at naar setene er nedfelt er det tilnaermet umulig aa komme seg ut. Privat er de, bortsett fra at du myser rett inn i nepa paa de som sitter motsatt vei. Men legger du ut senga, er det helt privat |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Newcomer
Join Date: Feb 2010
Location: Shanghai
Posts: 35
|
![]()
For en som er vant med å kun fly bakerst så ser alt dette meget bra ut.
AF kjører jo 3+4+3 i Tempo på 777 og det er ikke akkurat romslig |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,303
|
![]()
Men 3-3-3 må da være å foretrekke fremfor 2-5-2. Noe så fælt som å havne i midten på 5 seteren skal man lete lenge etter! Da finner man fort ut av hvordan sardiner på boks føler seg.
Både TG og SQ har alltid operert med 3-3-3 bak i 777 sine. At AF og KL kjører 3-4-3 på sine 777 er jo en vederstyggelighet som de burde skamme seg over! Ja, det burde jo vært forbudt ved lov!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jan 2007
Location: Norge
Posts: 1,421
|
![]()
Samme gjør China Southern. Synes det er helt greit jeg. Merker ikke forskjellen om det er 3 eller 4 seter i midten.
__________________
Mine bilder på JetPhotos.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2008
Posts: 646
|
![]()
3-3-3 er vel standarden på en 777 så ser ikke helt problemet. 2-5-2 er fint dersom du sitter på sidene, men har selv blitt plassert i midten av 5 seteren på en Malaysia-flyvning - ikke veldig fristende å gjenta den opplevelsen.
Emirates er også et av de selskapene som har klemt inn 3-4-3 på 777 - ganske trangt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,020
|
![]()
Med 2-5-2 så har man 2-setere, hvilket er å foretrekke fremfor 3 setere. Så får heller de som ikke reserverer sete på forhånd og andre amatører heller risikere å havne som dritten i midten på en 5-seter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
Støttes 100%! 3-3-3 er noe dritt.
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2008
Posts: 646
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() Quote:
![]()
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Aug 2008
Posts: 890
|
![]()
Samme her... Det er en av grunnene til at jeg aldri har vært med en 747, en gang får jeg vel gjøre et unntak. Fører stort sett til at jeg velger flysellskap som har 330/340, selv om man skal passe seg her også. Det FINNES en 3-3-3 hos airbus også, mexicana bruker det, og en del charter. Håper aldri det blir vanlig blandt andre sellskaper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() Quote:
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jan 2007
Location: Norge
Posts: 1,421
|
![]()
__________________
Mine bilder på JetPhotos.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
*klaske seg i panna*, selvsagt kjører de 2-5-2. Men fremdeles heller det en f.eks. KL's 3-3-3!
![]()
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL TK 777 nå | Concorde | Spotteralerts | 1 | 08-04-2018 17:03 |
Nyoppusset DC-7 Grand Canaria | Stone | Flyhistorisk forum | 5 | 26-07-2015 10:19 |
CO (UA) 777 | tafpl | Reiseforum | 2 | 07-10-2010 18:52 |
Air France får 777 nummer 777 | LN-MOW | Flyforum | 3 | 12-04-2009 20:28 |
KL/KQ 777 | LN-KOG | Flyforum | 10 | 04-10-2006 15:42 |