![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
Join Date: May 2009
Location: Oslo
Posts: 2,029
|
![]()
Heisann, lurte på, ganske tilfeldig egentlig, på hvor mange gamle travere Norwegian har hatt inne til plastkirurgen?
Må bare slenge til at de er utrolig mye tøffere da, faktisk tøffere enn noen annen (bortsett hvis fra hvis man greier å forestille seg -400WL da. Eller -200WL for den saks skyld)
__________________
Canon 5D mark III | Canon 1D mark IV | Canon 1D mark III |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Free Luigi
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,265
|
![]()
1
(totrefirefemseksfyll) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2009
Posts: 215
|
![]()
4 mener du vel. KHA, KHB og KHC har da også vært inne å fått fikset litt på formene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Røyneberg/Sola
Posts: 6,308
|
![]()
KKX er nr 4 med winglets ( itillegg til KHA, KHB og LHC)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2009
Posts: 69
|
![]()
Som nevnt tidligere er det KHA, KHB, KHC og KKX. Dette er de -300 maskinene som Norwegian eier selv. Alle har vell også de nye recarosetene, foruten KKX?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,508
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stjørdal - TRD/ENVA
Posts: 2,457
|
![]() Quote:
DY eier alle -300 med WL
__________________
Mvh Lars Tore Haugan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2009
Posts: 69
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Free Luigi
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,265
|
![]()
Så de EIER faktisk de også? Da har man lært noe nytt. De eier jo forsåvidt også KKW som jo skal/skulle en gang få WL...
![]() (Var KKX jeg umiddelbart tenkte som egeneid hos DY, da jeg har lest noen papirer fra DY hvor det veldig spesifikt står om WL og hvordan disse påvirker performance. Der står kun KKX og KKW nevnt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
Det er greit å synse, men hvorfor i himmelens navn ikke sjekke hva som ligger på nettet av riktig informasjon? Hos Luftfartstilsynet ligger Norges luftfartøyregister lett tilgjengelig, og for å gjøre det enkelte så finner dere hva som står om LN-KHA, LN-KHB, LN-KHC, LN-KKW og LN-KKX under. Ja, de er alle eid av Norwegian Air Shuttle ASA.
Er dere i tvil, gå til kilden her: http://www.luftfartstilsynet.no/nlr/article738.ece
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
Join Date: May 2009
Location: Oslo
Posts: 2,029
|
![]()
tusen takk for alle svar, her var det mye bra!
![]()
__________________
Canon 5D mark III | Canon 1D mark IV | Canon 1D mark III |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor mange HUBer har Norwegian? | tango | Småprat | 8 | 09-01-2018 22:23 |
Hvor mange SAS-reiser har du? | kimpe | Småprat | 47 | 24-06-2015 15:07 |
Hvor mange 737-300'er finnes det? | ENGM RAMP | Flyforum | 3 | 03-12-2007 00:00 |
Hvor mange av Southwest sine 737... | EB | Flyforum | 4 | 07-04-2005 20:48 |