![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Lurer på om det er noen som kan hjelpe med dette problemet.....
Jeg har bestillt billett på AirFrance (ikke elektronisk) hos wideroe.no, men desverre har det oppstått litt problemer med de setene som eg valgte inne på bookingsystemet til wideroe. Jeg valgte følgende seter: 24L på AF0028 (B-777) ,og 32K(utgang) på AF0383 (A-340) Men de setene fikk jeg ikke inn på bilettene, og kontaktet da wideroe. Årsaken er at de setene som ble valgt er sperret...... SA/SSR NSST AF NO1 CDGIAD/SPECIFIC SEAT RESTRICTED/AF 028 T 20JUN CDGIAD SA/SSR RQST AF UN1 CVGCDG/SPECIFIC SEAT RESTRICTED/AF 383 T 28JUN CVGCDG Wideroe som har et meget godt og serviceinnstilt reisebyrå prøvde å finne noen andre vindusseter til meg, men desverre var de ledige vindusplassene blokkert av AF. Kan ikke finne noe hjelp på web-sidene til AF, og faktisk ikke en e-post addresse til kundeservice.....? Så nå går eg en usikker fremtid i møte. Dette blir første flight på 777 og ønsker ikke at den skal bli ødelagt av en plass midten av flyet langt fra et vindu. Er det noen her som kan hjelpe meg å komme inn på de ønskede seter, eller i hvertfall vindusplass..... Hilsen MountainDew (lundefredrik@yahoo.no) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg tror AF reserverer vindu og midtgangseter for de med status i flying blue, og høyere fare class. Kanskje noe åpner når det nærmer seg avgang?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
cybairfrance-fr@email.airfrance.fr
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vi snakka om deg i dag forresten, hører du har spennende planer fremover!
God tur nedover hit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjelp | Concorde | Flyforum | 6 | 11-02-2008 12:44 |
Hjelp Hjelp!! | Roxman | Flyforum | 10 | 23-04-2007 02:50 |
Hjelp! | MartinL | Flyforum | 15 | 02-05-2006 21:21 |