![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jobbhelg. Luksus å kunne sove helt til kl. 0700.. OSL melder om 17 blå, så det gjelds å kle godt på seg i dag. Ha en fin lørdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. I dag skal Marka utfordres og om litt over 2t står jeg klar på startstreken for å gå Holmenkollen Skimaraton....kjenner jeg allerede gleder meg til øl etter løpet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God lørdag arbeidsmorgen, avsted til arbeidet. Crew (crowd)) control ringte kl. 0605 og ga beskjed om at jeg kunne gjøre standby home med check-in 0840 for STR istedet for det opprinnelig planlagte WAW kl. 0705.
Dagen avrundes med en tur til SJJ og overalt hvor man ser -SN eller SN i TAFen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banned
|
![]()
Her er det sol og fint vær og opp tidligt for og se OL åpningsermonien i repirise.
God Morgen fra Sandnes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lørdag! Grefsen (og i og for seg resten av byen) bader i sol. Oppstandelsen er gjennomført, nå står kaffe for tur før egg og bacon kmmer i stekepannen. Ser at det må utføres husarbeid her.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Majourstua! Noen må bygge landet, selv om det er lørdag og blå himmel, god med 30 grader for lav temperatur. I kveld blir det nok hjemmelaget lasagne (hadde slike fine ferske plater på Meny) og Chianti.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra sørøst, med strålende solskinn fra en skyfri himmel. En times jobb venter før det blir rundturer innom diverse interiørforhandlere. Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra Sandefjord, hvor sola skinnen for andre eller tredje dag på rad. Hva er galt?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Sagene.
Sola skinner og det er helg, blir ikke bedre enn det. Lite som skjer i dag utenom en tur hjem til slekta og overnatting der. Men først skal kaffen konsumeres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God lørdag fra Fagerborg! Er i overraskende god form til tross for at lønningspilsen som vanlig skled litt ut i går. Nå blir det en tur ned til byen i finværet, deretter ligger det (ihvertfall foreløbig) an en rolig kveld.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra kontoret i Oslo.
Mye å gjøre og dagen må brukes på en beretning til retten. Kvelden tror jeg blir noe fuktigere ![]() Ha en fin helg!
![]() |
#12 |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra Egersund
Her har man fått vært på postkontoret og hentet en pakke som ikke passet i postkassen... Den pakken inneholdt en bok skrevet av en viss Mr. C. Brady ![]() ![]() Helgelektyren er ihvertfall sikret ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#13 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Asker. -2,5 grader og sol her.
Sitter å ser på reprisen av åpningsseremonien i Vancouver nå, men det blir vel snart en tur på Rema for å handle diverse norske godsaker som jeg skal ha med tilbake til Calgary ![]() Ha en fin lørdag folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo, hvor man etter å ha fått et par fly og noen passasjerer avgårde, nå forsøker å nyte resten av lørdagen - som best man kan med jobb klokken 4 i natt, for deretter retur til CPH. I alle tilfeller - god lørdag til dere alle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen (Hjelp, jeg må begynne å stå opp tidligere!
![]() Dagen blir utnyttet som vanlig; - På scanair.forum.no - Foran TV-en - Lese nyheter - Sove Ha en fin kveld alle sammen! ![]()
![]() |
#16 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God ettermiddag frå Trondheim!
Dagen har blitt flittig benytta til å anskaffe og fraskaffe nødvendige artikler ift den kommande fotograferinga av leiligheten som skal selgast ![]() ![]() Resten av helga kommer til å gå opp i klargjering, så det blir mindre tid til rekreasjon -det må taes til sommaren ![]() Ha ei fortsatt fin helg alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Puh, 42km på ski en dag kroppen ikke fungerte helt merkes. 3t38m var tregere enn håpet. Nå venter en bedre entrecote før jeg tar med meg min six-pack med Frydenlund og kommer meg på fest
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God kveld fra hovedstaden.
Trening på morgenen og noen forberedelser ifbm. kommende bryllup har stått på programmet i dag. Hjemmelaget pizza og sport på TV har man også fått tid til. Også var LH's tilbud til Paris litt for fristende, så nå blir det en vårtur hvor man får testet noen nye flyplasser og lounger. 2010 blir et godt reiseår ![]() Ha en fortsatt fin lørdagskveld! ![]()
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
G'aften fra Hilton Head Island hvor jeg sitter i kveldssolen med tykk jakke og ser utover det uendelige havet. Ikke mange varmegradene og sur vind, men iallefall bedre enn sneen i Atlanta.
Nå er det snart middag - fristende med nok en omgang Carolina oysters. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag morgen! | TriStar | Flyforum | 17 | 11-03-2018 05:07 |
God lørdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 24-07-2016 03:14 |
God Lørdag Morgen | OSL-MRU | Flyforum | 23 | 23-01-2010 22:52 |