![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God fredags morgning forumister!
Er fortsatt syk, så dagen skal tilbringes her på forumet og foran TV'n! Ha en fortsatt strålende dag (natt?! ![]()
![]() |
#2 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Nok en dag i paradis!
![]()
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Her har man mest lyst til å finne seg tilbake til sengen, og varmen... Men jobben gjør seg ikke selv ![]() ![]() Ha en fin dag, og en fin helg, forumister ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Da var det fredag gitt. ![]() Noen småting på tapetet denne uken og et par småmøter slik man er forberedt til neste uke og større endringer på et par systemer..... Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I gang med fredagen. I ettermiddag skal 3-åringen til frisøren før vi alle skal på Pelle Politibil - store og små glær sæ. Ha en flott start på helgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn fra avdeling BææRRRgen.
Atter en dag lenket til litt for kjedelig papyrus-jobbing, og noen ærend, før det er atter en arbeidsdag i morgen og søndag, før endelig helgen legger seg på mandag. Ha en fortreffelig dag rundtom i verden ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon!
Då kom fredagen hit også ![]() ![]() Ha ein strålandes fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her ligger man allerede etter skjema. Flott, da blir det en hektisk dag. Noen møter blir det også, inkludert et man selv skal lede så bør vel forbrede meg litt til det....... i ettermiddag blir det SK273 til Bergen. Så da får man vel bare advare de som måtte befinne seg der.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Hønefoss, -8,8 og 994, snø og dårlig sikt. Boldprøver på sykehuset etter en kreft opperasjon, så blir det vel en kaffe blant venner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Her er det blitt kaldt igjen. 6 minus nå, 10 i dag morges! Har gitt opp det derre global oppvarmingstullet! For meg ser det heller ut til at vi går mot en ny istid!! Her blir det først kontordag, før det blir barkveld. Fra innsiden av disken, dessverre. Så allerede nå gleder jeg meg veldig til lørdag, da jeg overholdet har ingen planer bortsett fra å hvile legemet! Godt denne uka strax er over! Takk for det! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Sigtuna,
Hemma hos föräldrarna efter att ha gjort en pick-up på ARN igår. Efter lunch går turen hem igen till lite administrativt arbete och fest ikväll. -8 och sol bjuder Sveriges första huvudstad på. Have a good one! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gamle Oslo! Her slapper man av, slik legen har gitt instruks om. Dalacin inntas i store mengder, sammen med litt annen mat. God helg!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, som melder om roedt paa termometeret - saavidt. Pent vaer naa, men det ventes nedboer i kveld - uvisst av hvilken art ...
Her spises det frokost - saa skal guttungen kjoeres til skolen. Deretter blir det litt WIAS'ing som nok ogsaa vil innebefatte replanlegging av Norgesreise ... Venter ogsaa FedEx paa besoek med en Dreamliner .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ligger foreløpig på Rampen på ATL, per 0012 lokal tid. Burde vel hatt noe mer nå?
God fredag fra FedEx, forresten. Klar for helg etter en hard firedagers-uke. ingen voldsomme planer denne helgen, og jeg tror vel at reiseaktivitetetn blir litt roligere nå, enn forrige. Forøvrig bare 106 dager til neste flytur ![]() Ønsker alle en god fredag og helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
En passe travel uke går mot slutten. Det har vært en uke preget av tunge møter. 4 SK flighter er "clocked up again". Det skal bli en livlig helg , imorgen er det Burns Supper party med en gjeng gærne skotter og andre her i kantinen på jobben , ca 300. Det pleier å være rimelig artige greier. Kilt har jeg ikke , men jeg henger godt med for det i dansen. Ha en fin dag og god helg alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag. Man var ikke arbeidsledig særlig lenge, nå venter en spennende fremtid som advokatfullmektig! Tror det blir utfordrende dager fremover. Ønsker alle god helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Gratulerer! Ingenting er som gode nyheter på en fredag
![]() Det er forresten en fryktelig lukt rundt i Sandvika i dag og dressen må renses i helgen, det er i hvertfall sikkert! Budstikka har fått inn mange forslag, men dette er ett velkjent fenomen for meg: http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article281555.ece Last edited by Concorde; 29-01-2010 at 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
ALPHARETTA, GA Gratulerer sukram! Håper det ikke er hos Per Danielsen .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredags morgen!!! | FestiVal | Flyforum | 21 | 14-08-2009 22:27 |
Riktig god fredags morgen | stefan78 | Flyforum | 19 | 12-02-2007 14:45 |
Riktig god Fredags morgen...... | ENGM RAMP | Flyforum | 17 | 15-07-2006 03:26 |
God Fredags Morgen | LCH78 | Flyforum | 20 | 03-02-2006 22:39 |
God fredags morgen... | Utflyttet | Flyforum | 12 | 22-10-2004 23:11 |