![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I anledning av det i helgen er 20 år siden jeg tok turen fra Seattle til Værnes for å 'leke' med noen charterfly, poster jeg en liten 'minnetråd'.
Det finnes faktisk noen poster om dette allerede for de som måtte gidde å lete i historien, men bildelinkene er stort sett døde. Men det var gode dager for de lokale spotterne og vi fikk til og med plass til en liten 'Fly og Øl' i Stjørdal. ![]() Det kom tre flighter fra Cherry Point med soldater, og de gikk tomme ut igjen til diverse destinasjoner. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Bildet med "dampdrevet" fly husker jeg fra tidligere ja! Knallskudd!
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Et lite knippe bonusbilder fra samme turen .. både OSL og TRD.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Nydelige tb-bilder som alltid!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
In memoriam, SK Ankara crash, 50 years ago | Vermont Viking | Flyhistorisk forum | 11 | 15-12-2024 17:08 |
It was twenty years ago today...BA World Tails | Fellowship | Bilder & foto | 33 | 27-04-2020 13:39 |
This day in history - 25 years ago / Gottröra | RolfL | Flyhistorisk forum | 0 | 27-12-2016 10:27 |
75 years ago today | RolfL | Flyhistorisk forum | 0 | 07-12-2016 20:00 |
'It was twenty years ago today' ... | LN-MOW | Flyforum | 1 | 10-06-2005 06:33 |