![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var vi i gang med uke 2 - som starter litt mildere - kun minus 10 grader i hovedstaden på morgenkvisten. Møter, møter og enda flere møter fyller opp ukens første dag. Ha en flott mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Examensdags idag och sen blir det att fort ladda om batterierna inför nästa på onsdag. -17 ute vilket kan bjuda på en spännande cykeltur till examenslokalen. Ha en flott måndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då var temperaturen oppe i meir behaglege -2 grader ![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var det mandag og ferien er definitivt slutt. Har enda litt igjen av Jet-lag, men det kommer seg. Denne uker har jeg IT-vakt, så da begynner man klokken 09.00...... ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Noen står opp. Andre går og legger seg...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo. Ny uke, nye muligheter. Forandringer blir det også denne uka. Så det blir spennende
![]() Bare 5 arbeidsdager igjen til jeg tar en uke fri. Dog bare 9 dager igjen til min kjæreste reiser og blir borte fra meg i 4 mnd ![]() Ha en strålende start på uka! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God mandag morgen! Dagen startet på kjøkkenet hjemme med frokost + aviser, og det var gledelig å se at finansavisen hadde flyrelaterte saker på side 3 og 5 (SGS og JAL)
Nå er man på plass på kontoret med morgenkaffen. Ha en fin dag!
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Krsand!
Her var det "bare" minus 4 i dag. Venter fortsatt på røde grader! Dagen i dag blir full fart på årsavslutning. I ettermiddag blir det familieselskap for Bizflyer Jr som fyller 5 år i dag. Ha en fin dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Med -11 grader i dag tidlig er det jo varmere enn på lenge. At jeg hadde glemt å skru på alarmen etter helgen gjorde at det ble litt mer hektisk i morges enn planlagt. Frokosten ble tatt on the go på de Luca, men at fyren brukte så lang tid på betjene meg at jeg mistet banen var derimot ikke endel av planen. Nok å gjøre på jobben idag, før jeg skal forsøke å få meg en frisørtime i kveld for å få tynnet ut litt på toppen.....noen av oss må jo faktisk til frisøren i blant og kan ikke la naturen gjøre jobben
![]() Quote:
![]() Last edited by Someone; 11-01-2010 at 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Svolvær. Her er dagen godt i gang. Ute er høsten kommet, med +6 og regn. Det er glatt som fy på veiene, så har tror jeg at jeg holder meg innendørs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
På tide å høre fra ha på forumet, lenge siden nå ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Telemark. Her skinner sola, men det er fortsatt kaldt. Blir en bra uke med tur til Sandefjord på studiemesse
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra Sandefjord, hvor et strømbrudd sørget for død vekkerklokke og hektisk morgen. Like så greit at begge bussene var forsinket idag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta - dagen her begynner med -7°C Feels Like -12°C ... men det ser ut som vi muligens faar plussgrader i loepet av dagen. Avisene gjorde stort nummer ut av at det gikk 68 timer uten at maaleren bikket null - og det var i tillegg bare saa vidt. Ser imidkertid at det er litt varmere luft paa vei ... Eller mindre kald ..
Mandag betyr arbeidsdag - men foerst skal man lage frokost og faa guttungen paa skolen. Det er skolefri i en god del skoledistrikter i dag pga all isen som fortsatt ligger paa smaaveiene, men her skal det vaere normal dag. Man vil ikke ta sjansen paa at skolebussene havner i groefta. Slikt havner gjerne i avisene og er daarlig reklame ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fridag idag, skal prøve å stille meg om til tre morgenvakter med start i morgen. At jeg måtte være oppe å se den fantastiske wildcardkampen mellom Green Bay Packer og Arizona Cardinals gjør det ikke enklere, men det var det verdt - hvilken kamp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() ...mens noen gjør hverken det ene eller andre :rolleyes. G'mandan fra FedEx.. Vel i gang med dagens arbeid, og det ser ut som en skal overleve. Litt trøst er det i, at etter denne uka, kommer årets hittill korteste arbeidsuke, på bare to dager ![]() Anyway, ønsker alle en god mandag og uke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - endelig hjemme etter en hard start på uka. Ser ut til å bli fullt trøkk i dagene fremover også, godt det kommer en helg i sutten av uka.
Og så hadde NSB det som normalt i dag, dvs. kaotisk ettermiddag på vestfronten. ![]() Denne er ikke til NSB: ![]() ![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |
God mandag morgen | Farmer | Flyforum | 9 | 15-08-2005 11:40 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 11 | 24-01-2005 18:44 |