![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 4,268
|
![]()
"Only use in cases of extreme emergency"
http://www.airliners.net/photo/Iraer...26B/1616922/M/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2008
Location: SVG
Posts: 656
|
![]()
Huffameg. Ikke bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,492
|
![]()
Yuck
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Oct 2008
Location: Hurdal/Gjøvik
Posts: 1,399
|
![]()
Litt av et bilde å få opp på Airliners xD
Fytterakkern for en Antonov-dass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 4,268
|
![]()
Enda bedre er det siden jeg har en applikasjon som automatisk setter skriverbordsbakgrunnen min til det mest populære bildet på airliners.net.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2008
Location: SVG
Posts: 656
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 4,268
|
![]()
Jepp! Vakkert syn å bli møtt med om morgenen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2009
Posts: 179
|
![]()
Vakkert !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2007
Posts: 155
|
![]()
Hahaha, hadde heller holdt meg hele turen!!
Henshaw: Er det mulig for alle å få tak i den applikasjonen? =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 4,268
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
Location: ENBR/BGO
Posts: 1,882
|
![]()
He, he, he... Men de av dere som har flydd gammalt Russisk stål, er det like ille på en Tu-154 f.eks?
__________________
Upcoming Flights: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2009
Location: OSL
Posts: 226
|
![]()
Det ser hvertfall ikke sånn ut på Aeroflot-Nord sine AN-24RV som opererer Tromsø-Murmansk-Arkhangelsk
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2009
Location: Stavanger
Posts: 74
|
![]()
Fælt og gå på do i det flye
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
BA Concorde Sep 1998
Join Date: Sep 2004
Location: Hvalstad, Asker
Posts: 3,332
|
![]()
Det verste er vel at det ikke er vindu der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,838
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,480
|
![]()
Bizflyer hade inte tyckt om att ha fönster
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,492
|
![]()
Det er da herlig å drite med utsikt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Nov 2009
Location: Trondheim
Posts: 202
|
![]()
Jeg har flydd TU-154 mange ganger for mange år siden (gode gamle balkan air). Kan ikke huske traumatisk dass-opplevelser der, men d er vel kanskje fortrengt...?? :-)
__________________
Ja til mer Heavy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: BOO/ENBO
Posts: 1,373
|
![]()
På den god gamle C-119 var det ikke veldig mye bedre. Var det "bimmelim" ruslet man helt akter. Der fant man en trakt påkoblet en slange som gikk rett ut. "Raka rør" som svenskene sier. Var det "bommelom" fant man en bøtte bak et forheng. Tror de fleste valgte å "knipe igjen".
__________________
Ole Bjørn Jensen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ikke helt som Douglas (Wrong way) Corrigan, men... | Scooter01 | Småprat | 2 | 01-07-2019 21:14 |
Ikke helt som RKP .... | LN-MOW | Småprat | 8 | 12-04-2018 19:12 |
Ikke helt som planlagt | LCH78 | Småprat | 0 | 10-02-2013 20:41 |
Rollin' down the road again - bursdagsferien som ikke ble helt som planlagt... | Martin | TripReports | 30 | 20-09-2010 18:45 |
Oppgradering fra Economy class til Business class hos Emirates Airline | KrisFlyer | Reiseforum | 2 | 27-11-2009 15:12 |