![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God Fredag morgen folkens!
Er ulykkesdagen i dag så prøv å holde dere forsiktige i dag.. ![]() ![]() Jeg selv har ingen store planer for dagen, slappe av hjemme å ta ting rolig å holde en lav profil siden det er fredag den 13 i dag... ![]() Ha en flott dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag morgen... Etter 3 dager på rad med kveldsarbeid i tillegg til det daglige på kontoret håper jeg på en særdeles effektiv fredag...ingen planer for ettermiddagen/kvelden - herlig! Ha en flott fredag og en enda bedre start på helgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen alle sammen!
Endelig! siste dagen før helg! Sasmuseet blir sannsynligvis besøkt i løpet av helgen! Ha en fortsatt god dag og helg alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Radisson SA..eh BLU Arlandia. Har akkurat spist frokost, og nå går turen bort til ARN og avgang mot sør med LX. Skal bli bra tenker jeg. Skal videre til Athen, en by jeg ikke har vært i før. Gleder meg! Ha en strålende helg alle sammen.
![]() |
#5 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Har har man våknet etter en rar drøm... Og kommet ned på jobb. I kveld går turen til Egersund, hvor man skal oppholde seg frem til søndag. Fant ut at man ikke har råd til å reise til avdeling vest i januar, igår... ![]() Ha en fin dag, og helg, forumister ![]()
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
God morgen!
Litt seint ute, men kvelden i går ble også uplanlagt seint ute... ![]() Nå er det på tide med mat og svømmebasseng ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. I bedre form i dag enn på samme tid i går. Straks på tide å komme seg på jobb før det blir å være turistguide i ettermiddag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen
Nå er det fyr i peisen og godvarmen begynner å komme i huset... ![]() Ikveld skal den lokale italienske testes for pizza og rødvin.... ![]() Fredag den 13. er lykkedato her i huset... ![]()
![]() |
#9 | |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då var den siste arbeidsdagen i denne veka i gong, så det nærmar seg helg ![]() Quote:
Vel, ha ein fin dag alle saman! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god fredag. Det er tid for den årlige "utviklingssamtalen" med sjefen. Dette er en vikitig del av HR i SAS-gruppen, men av en eller annen mystisk grunn tror jeg aldri jeg har hatt to etterfølgende utviklingssamtaler med samme sjef - enten har jeg byttet jobb, avdelingen er lagt ned eller selskapet er lagt ned - og nå slutter sjefen min! (den var ny).
uansett - det blir nok en hyggelig samtale, men nå må jeg forberede meg litt. I helgen skal jeg leve farlig - skal rive et tak fullt av asbest! Moro |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
Gooo fredag morgen fra barteland
![]() Idag blir det kjapp jobb,hjem og dusj og så koooos med venner og vin ![]() Ha en strålende dag folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God og grå morgen fra sørøst. En tur innom 7-11 for en voksent beger med melk og en anelse kaffe i på vei til jobb i dag. Gutta på Blindern snakker om at det kan komme snø i løpet av dagen, håper de for en gangs skyld tar feil... Forøvrig blir det tøffe interiørmessige tak også her i løpet av helgen.
Ha en knall fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Newcomer
|
![]()
Takk og Takk ! Det trenger jeg etter gårsdagens tap på Kongsvinger !
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus/Tananger,
Her i sørvest er det kjølig,grått og frisk vind fra sørøst.Det skal visstnok blåse mer utover dagen. Værutrykket bærer preg av mer vind østover og i høyden. Det ligger ann til en rolig ukeslutt på jobb til en forandring. Det skal bli godt med en helg med familien. Ha en fin dag og god helg forumister |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
All my bags are packed, and I'm ready to go................
Bare en halv dag på jobben nå, så settes kursen østover. Skal bli spennende å se hvordan SAS gjør det nå i forhold til den turen jeg hadde med dem i IC C i fjor. Bord er bestilt på Cafe Sorgenfri til i ettermiddag, da vi har god tid på CPH. Middagen skal inntas meget sent og ukens vin blir den de serverer i C klasse på SAS. LN-RKG står klar til å ta oss til BKK i løpet av natten! BKK here I come! Forøvrig kom premien min fra fotokonkurransen i posten fra CK i går. Dessverre var halen brukket, så den må nok inn til en C sjekk for å få den limt på igjen! Ja, posten må være noe skjødesløse!! ![]() Så får vi håpe det er den eneste ulykken man kommer opp i i dag! Happy weekend!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God fredag fra Hasle. Like trøtt som ellers, skjønner bare ikke hvorfor. Kanskje en tur til frisøren nå om en halvtime kan hjelpe på.
Snart helg, og den blir svært så hektisk på flere fronter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Har nå vært oppe noen timer, dette blir en sånn dag med "hjemmekontor" dette i og med at barnehage og skole har planleggingsdag i dag. I kveld blir det å sette kursen med fruen til Airport-hotellet og julebord/jubileumsfest og ungene skal til min svigersøster! Vel, ha en god dag forumister! ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen apekatter, det er tilbud på bananer hos Rimi (eller var dev Rema)
Straks i OSL-loungen for litt frokost, deretter til øya i vest en tur. Dag J - pakke på vei med CO (ikke bananer) Ha en fin dag i eller utenfor dyrehagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag
Her begynner så smått å komme tilbake. Fikk oppleve noen bivirkninger av ribbesnue vaksinen. Man kan bl.a oppleve feber, og siden jeg alltid får veldig høy feber var det ingen god kombinasjon. Våknet i dag med rimelig høy temp og utrolig dårlig form. Etter et lite antall paracet er jeg i alle fall på beina. Regner med at det gir seg i løpet av dagen. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Guten eftermittag!
Ikke stort å si, men nå er det helg! ![]() Ha en flott dag!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |