![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Fortsatt bekmørkt i Oslo, og dagen i dag begynner med SK205 til Kristiansand.......nevnte jeg at jeg er trøtt som f***? Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad onsdag morgen. Dagen starter med en treningsøkt - en nødvendighet i denne julebordsesongen. I kveld er det nytt kveldsarrangemnet - m.a.o nok en 15-16 timers arbeidsdag. Ha en flott onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
....her borte i vest er det en fridag i morgen...duket for et interessant moete med en Nordmann som er paa besoek paa oeya vaar fra Cultura Bank....ha en flott Onsdag rundt om i verden....
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var det atter en ny dag.
Mye på tapetet, en masse småting egentlig. Vel, da er det på tide med en kopp kaffe, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Småkaldt i dag også, men ikke for kaldt til å gå til jobben idag. Brukte ca 22 min på det idag. Meldt opphold i hele dag, men lite sol... 2-6 grader. Nå må en sette igang å jobbe litt. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra CPH - i går kom det et valgkort i posten, så man har tydeligvis stemmerett i lokalvalget her. Får vel forsøke å sette seg halvveis inn i hva de konservative står for. Ellers er det tre forelesninger og litt lesning på programmet - trening i aften.
Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då var det dags for kursing, så eg har forberedt eit stykke stress for studentane ![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God lille lørdag fra Troinnhjæm sjø !!!
Tegner til å bli en strålende dag idag også,noen blå på "hvorkaldterdetidag"-mometeret men sola kommer opp om ikke så lenge ![]() Ha en strålende dag forumister rundt om i den store verden ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen Asker hvor dagens første kundemøte står på planen og utemeteret viser rundt 0 grader. Halvveis i uka, ha en strålende dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her i huset startet dagen med en PC som ikke ville starte pga. diskfeil. Vista kom opp med et diskfeilrep. verktøy som tok 20 minutter på den jobben.
Ny tur til Brandbu idag, mens kvelden vil gå med til rydding og støvsuging av huset i forbindelse med helgens rakfisklag. Ikke noe mer enn det idag.
![]() |
#11 |
Ute på tur
|
![]()
God ettermiddag. Da har man flydd seg tilbake til Asia, Bangkok denne gangen. Rød curry med gakkgakk er bestillt, og så får man gi seg i kast med dagens innboks på eposten... *sukk*
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Trøtt formiddag fra sørøst. Stikkord: Trøtt. Snø i luften. Trøtt som f*. Nevnte jeg trøtt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Tror vi må starte eget forum for oss trøtte!
![]() God morgen fra Krsand forresten. Grått og trist og 2 grader ute i dag. Ikke mye å skryte av altså. Måtte finne frem vinterjakken nå for ikke å fryse! Godt å vite at jeg fra lørdag av skal nyte temperaturer på rundt 30 grader fra skyfri himmel! Det blir ikke så dumt! I kveld går turen til øl-kjelleren på Christiansands Bryggeri! Der står tappekranen vendt den riktige veien, og mottoet må bli: Alle skal få! Det blir nok en tøff torsdag! Men så er det jo bare T-2 idag! Har aldri vært så nærme avreise før! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Sandvika,
Kontraktsforhandlinger i hele dag. Intensivt,konsentrasjonen er på topp , det gjelder å holde hode både kaldt og klart videre utover dagen. Satser på å bli ferdig i tide til å nå SK4045 tilbake over fjellet i kveld. Ha en fortsatt fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
14 grader og regnbyger her i Alpharetta .. etter 24 timers silregn, ser det ut som det verste er over. Nytraktet kaffe gir litt energi til aa sparke igang guttungen og faa istand litt frokost. Veterans Day her borte - egentlig en helligdag, men skolene har ihvertfall ikke faatt fri. Men jeg skal vedde paa at bankene har stengt og at posten ikke kommer ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Venter på UPS-mannen som kommer i løpet av noen timer med fotostativene til 7,25 kr pr stykk. Så bærer det avgårde til OSL for å underkaste meg øvrigheta. Livet i korte trekk denne uken er, spise jobbe sove.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Grynt fra Midway. Hit var det langt, gitt... Siden AA og UA har gitt opp morraflighter til STL, blir man vel aa ta seg ned hit relatift ofte. Ser ut som det blir 737 I dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'onsdag fra Fedex.. Forholdsvis i rute etter en sen start. Aldri så galt at det ikke er godt for noe, dog. En ca. 20 minutter sen avgang fra Maura, timet det sånn at man passerte bane 01L omtrent samtidig som Thai's 777 taxet utpå
![]() God onsdag ønskes alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God onsdag fra Sandefjord. Passe gåen i armene etter gårsdagens treningsøkt, ble ikke bedre av at man endte opp i en klatrevegg idag.
![]() Ha en fortsatt god onsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Free Luigi
|
![]()
Investeringsanalyse, anyone?
Inne fra en frisk tur i fem minus. Overasskende lite trafikk til å være rushtid i dag! Det er fyr i peisen og bikkja snorker på fanget mitt. Ha en fin ettermiddag/kveld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdagsmorgen! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 23-02-2011 20:26 |
God onsdagsmorgen | Hickok | Flyforum | 23 | 04-11-2010 01:48 |
God Onsdagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 29 | 23-09-2010 12:28 |
God Onsdagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 17 | 16-09-2009 17:59 |