![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Da var uken begynt og jeg har begynt å pakke for noen uker på veien.
Første i dag går turen med SK-noe-ikke-for-tidlig til Oslo og så i aften via Køben til Bangkok og Singapore. Alle får ha en fin dag rundtom på kloden så skal vi se om jeg ikke tar kamera med på denne turen og at det blir en og annen trip-rapport. Ha en bedre uke! -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad start på uken! Vintertid merkes på kroppen - jeg våkner enda tidligere enn før. Men da skulle amn snart være klar for ukens første møter og kanskje blir det en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bra mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
RC-tilhenger :-)
|
![]()
God morgen fra Bodø. Ennå en tidlig start på dagen - bare må bli ferdig med denne rapporten... Spennende uka i vente med masse møter, influensavaksine (sesong) og BOO-TRD-TRF-KBP på søndag! Ha en god dag alle sammen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Vintertid eller ikke. Jeg er like morgentrøtt som jeg pleier å være. Snart bærer det avsted på jobben hvor det definitivt er nok å henge fingrene i. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra et igjen regnfyllt CPH - vinteren har kommet værmessig tydeligvis, og skulle noen være i tvil - dansk vinter er særdeles triste greier. Første av ukens tre eksamner på plakten i dag - Corporate Finance. Krysser fingrene, og satser på at man er opplagt nok til en time på gymmen i aften.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Endelig mandag! -og nye oppgåver ![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dårlig morgen fra Ryfylke. En time mørkere i dag
![]() Denne uken blir det gøy på skolen. 10. klasse kommer for og gjøre praksis for oss. Dvs at vi bare kommer til og høre på musikk på skolen. Torsdag er det OD dag og Fredag er det forhåpentligvis fri! Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra FBU. Ganske våken idag, faktisk. Har mindre med vintertid å gjøre, enn masse søvn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Stille og rolig her på morgenkvisten. Sitter fremdeles med gips fra skulder til fingre på høyrearmen, noe som har medført noen uker sykemelding og rolige dager hjemme. Skal til kontroll i morgen, men jeg har allerede blitt forespeilet at det blir en ny gips og ytterligere uker hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
Strålende morgen fra Trondheim
Idag blir det ikke stort på tapetet,annet enn kaffe og jobb. Blir litt veiledning av min nevø under arbeidsuka hans her på bedriften,spennende å se om han er motivert ![]() Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
God Morgen, er vel skole her som vanlig her i Oslo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala!
Gick ganska enkelt att komma ur sängen idag även om det bara står studier på programmet idag. Tror jag tar mig en långprommenad efter lunch också. Vädret är dock typisk Uppsalahöst med +4 grader och regn. Ha en fin dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen, fri til torsdag. Skal bruke dagene med å lære meg det nye kameraet mitt!!
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra Sentrale Strøk! Kom meg greit over, men det er jo et tankekors at man kommer seg raskere til 'Europa' fra Atlanta enn fra Mosjøen ... Men nå er jeg her og sov svært godt i natt .....
4 grader og regn sier det meste - og nå skal jeg på Coop og handle mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her i huset er man oppe før 9-timen startet. Ikke verst. Snart venter en enkel frokost med knekkebrød, egg og juice. Så skal man avsted og levere en radonmåler som har gjort jobben sin en ukes tid, så kommer rapporten om noen dager. Senere blir det en rask pakking og avreise til PEK via CPH.
Ha en fin dag.
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Krsand!
Litt lysere om morgenen nå, men det blir jo tidlig mørkt da! Ny uke og nye muligheter! Blir bare kontoret hele uken. I kveld blir det først et styremøte, deretter foredrag i Militære Samfund. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ny mandag med nye dataproblemer. Og jeg som trodde at systemene var vaksinert mot svinesykdommen.. Vel, man får se fram til å tilberede et stykke kveite som ligger i kjøleskapet litt senere. Dvs, om ikke så veldig lenge. Begynner man 0600 på jobb, er man faktisk hjemme 1415 med normal fart. Det blir helgemiddag på mandag, ikke verst !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen! Her slapp man å starte dagen med matteprøve, på bekostning av at man har nå 2 prøver + en innlevering på torsdag... masse tid på meg med andre ord
![]() Ha en god dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god morgen fra STO.
07:55 til STO i dag var hyggelig som alltid. Oppdaget at Thai hadde startet med 777-200 på OSL da jeg så den stå parkert ytterst på OSL. Kun en dagstur i dag, ettersom jeg har greier jeg må gjøre i Oslo i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |
God mandag morgen | Farmer | Flyforum | 9 | 15-08-2005 11:40 |