![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
Location: Oslo
Posts: 646
|
![]()
Bestilte en billett nå hos WIAS (gjennom forumlinken selvfølgelig) og hele veien sto e-ticket ikonet ved siden av flighten jeg hadde valgt. Når jeg hadde bestilt fikk jeg en e-post med at e-ticket ikke var tilgjengelig. Mange år siden sist jeg hadde det og litt dårlig at det først kommer frem etter man har bestilt.
Det er en Cathay flight (men flydd av Dragonair). Husker nå at jeg gjorde samme tabben i fjor da jeg to dager før reisedato bestilte en CX flight (ikke code-share). Måtte da avbestille siden det kreves 14 dager for levering. Hva er det i 2009 som gjør at man må få papirbillett? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,469
|
![]()
Det kreves en gjensidig avtale, og ettersom det koster litt å sette opp en link som gjør at man kan utstede ETKT, er det ikke alle som anser det som bryet verdt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Qatar e-ticket? | OEH | Reiseforum | 14 | 20-03-2014 14:37 |
Flybaren på WIAS HQ | LN-MOW | Samlerhjørnet | 16 | 22-06-2011 20:26 |
Ticket not issued | Øivind | Reiseforum | 1 | 20-04-2010 08:42 |
WIAS flytter | LN-MOW | Flyforum | 29 | 19-01-2009 09:24 |