![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flere som får denne når de prøver å komme inn på Continental.com???
We're sorry, but continental.com was unable to complete your request due to a technical problem. Please try later or call 1-800-300-1547 for assistance. Return to Previous Page. Går fint å komme inn på Contact us (https://www.continental.com/web/en-U...t/default.aspx), men trykk på home så er man tilbake på feilmelding.... Fått denne i dagesvis......
![]() |
#2 |
Free Luigi
|
![]()
Funker helt fint her... Prøve en annen nettleser?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Går fint her - sjekket både Firefox og Explorer ... prøv å cleare cookies og cache ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har selv merket det flere ganger i det siste. Noen ganger får jeg opp samme feilmelding som trådstarter, andre ganger går det helt fint. Noen ganger kommer jeg inn på selve siden, men får f.eks. opp feilmeldingen når jeg taster inn en bestillingsref. og etternavn.
Den beste må være når jeg går inn på siden, logger meg inn på reservasjonen jeg har liggende inne (Det bruker jeg kanskje max et minutt på), for så og trykke på f.eks. "view/change seats", for deretter å få beskjed om at jeg har vært inaktiv i 20 minutter, og blitt logget ut. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Funka i IE, men liker best Firefox da.... Cleara cookies og cache men samme feil.... Får bare leve med continental i IE da :-/
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Komme til Norge med utenlandsk PPL | utland | General Aviation og sjøfly | 9 | 26-11-2011 17:48 |
Nye verdensdeler begynner å komme inn på radaren | LN-SEK | Register- og ATC-Forum | 2 | 06-03-2010 00:57 |
Spennende måte å komme inn i SAS Danmark | CK | Flyforum | 0 | 29-08-2008 09:28 |
Nå blir det enda vanskeligere å komme inn i USA | Concorde | Flyforum | 100 | 05-06-2008 05:55 |