![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fløy ned til Oslo søndag 14. juni og tilbake 16. juni, i anledning AC/DC Black Ice Tour på Valle Hovin =D Det ble klapp begge veier, endelig framsete på approach til Molde, og kameraet var med. Her er et lite utvalg, gi ris og ros!
![]() Ryggen til grisen, LN-RRB ![]() Detalj av lyspanel ![]() Detalj av MCP ![]() Pedestal ![]() Etter litt vinglepetter-avgjørelse om det var 07 eller 25 som var ideelt, falt avgjørelsen på 07. Backtracking ![]() FO: "Han der får motvind" ![]() T/O thrust set ![]() Climbout på SID, makan til fin utsikt skal du lete lenge etter ü ![]() Så hopper vi til descend på MES 4L ![]() Detalj pedestal ![]() OSL ![]() Short short final, forøvrig smootheste touchdown jeg har vært med på ![]() Air Cairo ![]() Variert og albinoen til Iceair ![]() At gate, obviously |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så kommer hjemturen med LN-TUK. TONDI 3P til LOC 25. Bildene lider av skumringssyndrom: Høy ISO, ditto lav lukkertid og blenderåpning. Håper de er verdt det
![]() På descend, her sees.. Fjell og skyer ![]() Sola midt i fleisen hele turen ![]() Med utsikt over fjord og fjell ![]() Vi nærmer oss ![]() Svinger fra offset kurs og inn på finale. ![]() Short Short final ![]() Siste sekund av flare ![]() Parked på stand 3. Domelights på, mørkt og kornete ![]() Fronten til TUK Takk for titten ![]() Last edited by MFM; 20-06-2009 at 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sweet!!! Dette likte jeg
![]() Hvordan fikk du lov til å ta bildene? Jeg ble nektet av flyvertinnen på et SAS fly... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Foto er 100% lovlig så lenge du ikke står på militære baser
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Veldig bra "live" serie dette
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Knallbra bilder.
![]() Ser at spaken til understellet står i "OFF"-posisjon. Hva er forskjellen på det og "UP"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I "up" er vel hydralikken i gang, mens på "Off" er alt avskrudd. Sliter mindre på systemer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ohhh lalalaa, naaaaajjjs! Føles som å være med på turen jo. Ros! Takk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg tenkte jo på i selve hjulene, jeg trodde aldri at å sette gear lever til OFF slo av A og B
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Frem og tilbake x 2,5 (LAX–OSL–MOL; OSL–OAK–OSL–MOL; KSU–TRD–KEF–JFK; JFK–LAX | flyKSU | TripReports | 21 | 12-10-2015 19:01 |
TLL - URE // Estonian Air & MOL-BGO-MOL // Widerøe | Tosze | TripReports | 12 | 02-10-2011 00:23 |
MOL-OSL-ALC-OSL-MOL | Sim_henrik | TripReports | 5 | 19-08-2011 18:27 |
TR debut, MOL-OSL-MOL | 77W | TripReports | 21 | 26-10-2010 17:38 |
SAS Braathens øker på MOL-BGO-MOL? | enml | Flyforum | 2 | 20-03-2005 21:40 |