![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Alle kjenner SABENA = Such A Bad Experience - Never Again, men finnes det flere slike?
Kom over denne siden i min søken som inneholdt en del godsaker: http://www.chris.brady.ukgateway.net/airlineabbrevs.htm Noen høydare må jeg ta på direkten: RYANAIR = Running Your Ailing National Airline Into Receivership SAS = Sweet And Sexy Aer Lingus = Arousing Erotic Randy Ladies In Nice Green Uniform Suits Boeing = Broken Off Engines In Numerous Gardens Noen av disse tolkningene ser ut å befinne i Fred.Olsen-klassen ![]() God lesing
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Likte Ryanair godt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tipper Lillestrøm fotballklubb synes at TAP sine forkortelsesforklaring er passende
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Mangler klassikerne "Svensk Alt Sammen" og "Salmon, Always Salmon"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hallooo - noen gutter må ha hatt urealistisk våte drømmer her:
SAS - sexy??? Høh, DE profesjonelle flyvertinnene var alt annet enn så! "Svenskt Alt Sammen" er den korrekte beskrivelse på fenomenet. Mvh ![]() ![]() ![]() ![]() PS: Har hørt den om Sabena mange ganger... PS PS: Very entertaining topic - Keep up the good work, guys!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja forkortelsen til SAS dreide seg om sex alle sammen, med unntak av ett forslag....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjelp, Air Canada har lurt meg! | Helimaf | Reiseforum | 34 | 04-07-2013 11:03 |
SAS: - DY har lurt nordmenn til å tro at billige flybilletter er den nye standarden | BraathensSafe1985 | Flyforum | 52 | 27-09-2012 11:32 |
Har dere lurt på hvordan en brannbil ser ut etter en kollisjon med en 747? | LN-KGL | Flyforum | 8 | 12-10-2008 19:04 |