![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag! Er ikke folk oppe og bygger landet i dag? På plass på jobb 0559. Det meldes om store nedbørsmengder i Oslo i dag, men foreløpig er det opphold. La oss håpe det ikke blir altfor ille. Gleder meg uansett til Parkteater-seansen senere i dag. Selv om jeg kommer til å være overstadig trøtt utover dagen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad frifredag... Men man sover da ikke bort en fridag... Var på Villa Paradiso (naboen til Parkteateret) i går kveld og det kjennes på kroppen. Kjempegod mat og drikke hvis dere skulle mangle noe i kveld. I dag blir det lunsj på Grefsenkollen så får vi se hvor det blir middag... Ha en flott fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo. Godt det er mange som tok langhelg på Onsdag. Da får man en stille dag på jobben, og det tar jeg ikke skade av..
![]() Ha en god dag ! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Blir nok en roligere dag enn vanlig på jobb her også. Etter jobb blir det en liten tur bort til Parkteatret for litt fly-sladder før man skal møte samboeren. Blir nok kun en kort flysladder-visitt for min del, men forhåpentligvis en innholdsrik en
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen... Denne helga skal jeg jobbe natta og sove på dagen... Om det ikke regner så alt for mye skal jeg vurdere å hilse på folket som er i velkomstkomiteen til US air :-)
Ha en flott weekend folkens..
![]() |
#6 |
Banned
|
![]()
God fredag forumriste. I dag er fredag og helg og den skal nytes ellers en super dag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra FBU. Nå er 2/3 deler av TO DO lista utført alt. Bare synd at den 1/3 som står igjen er stå stor. Men snart er det helg igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Trøtt som en strømpe å tross av en liten forsovelse gjorde at det ble 1 time ekstra søvn, så nå går det i te og koffeinpiller. Mer enn nok å gjøre på jobben idag før det blir å dra på Parkteateret. Itillegg har visstnok gammern krevd tilbake bilen sin så da får jeg vel levere den etter jobben også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgon fra HEL. På jobbet 04:45 eftersom jag inte behövde föra sonen till daghemmet.
Fick mycket gjort då inga telefoner ringde eller e-mail rasade in. TAr av tidigt idag för ett trevligt veckoslut och förbereder för resa på Mån. HEL-FRA(LH)-DUB(LH)(RadissonBlu)-CPH(SK)-HEL(KF). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra regntungt Bergen. I dag er det fridag, og den skal benyttes til minst mulig. Det skal bli godt! I kveld er det månedens poker og whiskey kveld. Skal bli godt det også.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim
![]() Her var det tydelig tegn på inneklemt "fridag". Lite folk i kontorlokala i dag, men eg har hektisk agenda, så her skal det jobbes ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Mo i Rana! Her skinner sola fra blå himmel. Skal jobbe noen timer før det blir ei tidlig helg og avreise til konfirmasjon og andre sosiale tilstellinger i hanebyen rett sør for oss.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Sigtuna!
Begravning på eftermiddagen innan jag sätter mig i bilen och kör upp mot uppsala igen. Mulet i landets förra huvudstad men det ser nog ut att kunna klarna upp under morgonen. Ha en fortsatt fin långhelg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God regnfull fredag, fra Bergen!
![]() Herlig med litt overflyttningsperm før kurset på Kjevik! Dagen i dag går med til mange sysler, først skal jeg ut på familietur og handle inn for helgen, deretter hjelpe en kompis med en skade på en bil, deretter se på en elektrisk feil på ett småfly, før kvelden avsluttes i hyggelig lag! =) Ha en super dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God fredag fra Dubai. Her ser det ut til å bli nok en fin dag med blå himmel, opp mot 40 grader i skyggen etc. Vi skal på champagne brunch idag på The Address hotel - regner med at vi får en fin utsikt til Burj Dubai derfra :-)
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag fra en utrolig stille hovedstad. Dagen blir også roligere enn vanlig, litt småtteri står på programmet før noen av oss møtes på Parkteateret senere i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Sørlandet!
Deilig med fri i dag. Vel, helt fri er det ikke, da jeg må servere noen drinker i kveld. Men det å kunne sove lenge er jo aldri feil! Har en del småting som må ordnes i dag, men det går nok grei det også. Konstaterer i dag T-28! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra det store eplet. BA leverte som vanlig et godt produkt, og nå står det frokost for tur på et av Marriots etablissementer. Det meldes om opp mot 31 grader i dag og det er mer enn nok for meg.
![]() |
#20 |
Free Luigi
|
![]()
Her står det matte matte matte matte på timeplanen, hele dagen lang!
Og så lurer jeg på hvilket flyselskap jeg skal velge hjem fra Oslo i Juli... Norwegian har plutselig blitt et alternativ, men prisen er omtrent den samme.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag!!!! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 10-01-2014 21:26 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | Utflyttet | Flyforum | 19 | 07-03-2008 15:20 |
God fredag! | LN-MOW | Flyforum | 9 | 16-06-2006 13:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |