![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En meget kald hovedstad - minus 17 grader nå. Nå blir det taxi for å finne igjen bilen før dagen fylles med interne og eksterne møter. Et styremøte i kveld blir det også tid til. Ha en flott torsdag - det nærmer seg helg og fri!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen -18 litt nord for hovedstaden.
Her blir det å levere snuppa i barnehagen før kursen settes mot OSL. Masse arbeid venter så jeg får se om jeg kan greie å skaffe litt arbeidslyst på veien. Ønsker alle en trivelig dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Dagen innebærer uhyre spennende og minde spennende arbeidsoppgaver. Men senere blir det Nøgne Ø Porter på Lompa...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Frokosten er fortært og snart bærer det i rettning jobb. Flere rapporter enn jeg liker må fullføres i løpet av dagen. Ikveld blir det å rydde hjemme. Med en bokhylle og en trådkurv nå montert så burde endel av pappeskerotet kunne gjemmes bort. Itillegg blir det årsmøte i Dynamo Godlia FK, en fotballkubb startet av meg og noen venner som debuterer i laveste nivå i 7er-serien til våren. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra OSL...
-22 grader på bakken og -13 her oppe i tårnet så vi har en aldri så liten inversjon her nå.... og på 2000ft er det nesten sommer`n med -5 grader :-).... Ellers ser det ut som det kan bli en cavok dag med alt det innbærer :-) Eller kan jeg nevne at varmepumpen funker som den skal... 22 flotte varmegrader inne kl 0600 i morges :-) Ha en fin dag folkens...
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus.
I motsetning til mange andre her inne på forumet, så er det lite som står på tapetet i dag, så dette kan bli en rolig dag! Og bra er det, ser ut som om jeg trenger en del kaffekopper i løpet av dagen ![]() Ha en fin dag da forumister ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tja, har da sannelig ikke så mye som skal gjøres, strengt tatt.I dag har jeg tatt turen innom Universitetet for en eksamen og litt rådgivning. I morgen skal bilen ha sin halvårlige "Warrant Of Fitness" (WOF), samt en kjapp servicerunde. Lørdag får tannlegen besøk, da min munn også har behov for litt ettersyn, og på mandag skal 4-punkts-stillingen (tror jeg det heter) på bilen justeres og sjekkes.
Så jeg lever da forholdsvis rolige dager, og nyter varmen. ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God Morgen fra Rønvik/Bodø!
Skal straks avgårde på skolen for å ha Matte/Tysk og Internasjonal Engelsk og er ferdig halv to, så blir det vel en tur innom saksen ettersom håret har blitt litt langt. Så får jeg se hva jeg skal gjøre med resten av dagen. Ble forøvrig veldig glad her fordi det viser seg at en på vårt naboforum har fått seg SBS-1e radar, og personen bor i Bodø ![]() http://home.online.no/~roalhans/artimages/SBS-1e.jpg Ha en fin dag ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag! "Kun" 12 kalde her på Grefsen, kaldt nok for meg. Litt jobbing før jeg skal i et viktig møte i sentrum kl 14. Så får vi se hva resultatet blir.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
-21,5 ga en frisk start på nok en strålende solskinnsdag, selv om det er i kaldeste laget! Første møteøkt unnagjort, flere venter utover dagen før kvelden byr på litt mer festlige aktiviteter. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God bitende kald morgen fra Oslo. Jeg håper ikke dette varer for lenge, mer enn minus 7-8 er unødig kaldt.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gooood torsdag fra Mosjøen!
I natt har det kun kommet 15 nye cm med hvitt avfall fra himmelen, så jeg ventet med snømåkingen til jeg kommer hjem i etteremiddag ![]() Ellers er det et par behagelige minusgrader, og selvfølgelig hvitt og fint! Siste arbeidsdag denne uken, så i morgen får man bedrive husarbeid! Valentinesday på lørdag, og jeg har forstått at dette er "viktig", så jeg får finne på noe lurt ![]() E!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god torsdag eftermiddag!
Dagen startet med en liten joggetur rundt hagaparken klokken 06:10 - heldigvis var det ikke fullt så kaldt her i STO som hjemme (Fru CK meldte om minus 19 i dag morges! Godt vi fikk en ny leveranse av ved!). Etter fire dager borte skal det bli deilig å komme hjem til familien i kveld, med min "faste" maskin SK499. Ser ut til at jeg har passert 10.000 fløyne km allerede i år - med det lengste legget LHR-ARN denne uken. To MD90'er er på vei til "ANX" - overlevering på Nasjonalteateret |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nok en dag hvor man velger å sove litt ekstra på morgenen, fremfor lesesalen før dagens forelesninger. Nå starter mitt nye liv med leggetid kl 22 - og helgen blir(må bli) veldig effektiv og rimelig hvit med hensyn til lesing og oppgaveløsning før eksamen neste fredag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra Alpharetta, hvor solen er oppe og gradestokken nesten er paa nordsiden av 10+ allerede.
![]() Det hamres og bankes paa taket saa det omtrent ikke er oerens lyd aa faa ... blir aa spille hoeyt paa anlegget i dag og haape paa et ingen ringer ... motlyd er eneste virkemiddel. Spoers om ikke det blir en tur til Starbucks etterhvert .... Stort antall meksikanere som myldrer rundt uten sikkerhetsutstyr .. tror nok Arbeidstilsynet hadde faatt noia hvis de hadde sett dem, men slik er det naa her .. og han selgeren som var her forklarte at macho-kulturen blant disse gutta var slik at de bare spratt opp like blide, friske og raske hvis de skulle slumpe til aa falle av taket .. go figure .. Oh well .. forhaapentligvis er de ferdige innen i morgen kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago. Koselig aften med SAS crewet og Stein Kaptein i går aften på turistplassen Cheesecake Factory (i Hancock Building, mind you).
Møttes først på Elephant & Castle som ligger i hotellet der de bor for tiden. Masse ølsorter der, men et litt merkelig utvalg (du kan ikke ha 30 ølsorter uten å ha en eneste IPA eller noe som helst micro). Ble et par småbjørner der før middag. I dag ankommer trøndermafiaen kl 1230ish med 945, da blir det show igjen. De blir møtt med en riiimelig heftig vind som sikkert vil herje litt med plastikkflyet deres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God kveld fra godstolen. Det ble en skitur i dag også, i solnedgang etter jobb. Gjelder å benytte været og føret så lenge vi har det. Tror jeg fortjener en kald leskende drikk nå.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sikkert fint på ski. Men torsken på Lompa var mer enn perfekt. Og Nøgne Ø Porter var finfin som dessert... Man kan ha det godt over Grønland, også uten ski på beina.. hehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
nei nå har jeg jaggumeg fortjent en Jumping Cow Amber!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |
God Torsdag Morgen! | LN-KRF | Flyforum | 18 | 11-06-2010 01:45 |
God torsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 10 | 07-09-2006 19:21 |