Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-02-2009, 05:58   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default God torsdag morgen

En meget kald hovedstad - minus 17 grader nå. Nå blir det taxi for å finne igjen bilen før dagen fylles med interne og eksterne møter. Et styremøte i kveld blir det også tid til. Ha en flott torsdag - det nærmer seg helg og fri!
EB is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2009, 06:51   #2
learjet
oversheriffmester

Global Moderator

Default Re: God torsdag morgen

God morgen -18 litt nord for hovedstaden.

Her blir det å levere snuppa i barnehagen før kursen settes mot OSL.
Masse arbeid venter så jeg får se om jeg kan greie å skaffe litt arbeidslyst på veien.

Ønsker alle en trivelig dag.

S
learjet is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2009, 06:53   #3
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God dag fra Lilletorget. Dagen innebærer uhyre spennende og minde spennende arbeidsoppgaver. Men senere blir det Nøgne Ø Porter på Lompa...
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2009, 07:11   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Oslo. Frokosten er fortært og snart bærer det i rettning jobb. Flere rapporter enn jeg liker må fullføres i løpet av dagen. Ikveld blir det å rydde hjemme. Med en bokhylle og en trådkurv nå montert så burde endel av pappeskerotet kunne gjemmes bort. Itillegg blir det årsmøte i Dynamo Godlia FK, en fotballkubb startet av meg og noen venner som debuterer i laveste nivå i 7er-serien til våren. Ha en fin dag
Old 12-02-2009, 07:30   #5
LN-Q
ScanFlyer Blue

God morgen fra OSL...

-22 grader på bakken og -13 her oppe i tårnet så vi har en aldri så liten inversjon her nå.... og på 2000ft er det nesten sommer`n med -5 grader :-).... Ellers ser det ut som det kan bli en cavok dag med alt det innbærer :-) Eller kan jeg nevne at varmepumpen funker som den skal... 22 flotte varmegrader inne kl 0600 i morges :-)

Ha en fin dag folkens...
Old 12-02-2009, 07:34   #6
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

God morgen fra Forus.

I motsetning til mange andre her inne på forumet, så er det lite som står på tapetet i dag, så dette kan bli en rolig dag! Og bra er det, ser ut som om jeg trenger en del kaffekopper i løpet av dagen

Ha en fin dag da forumister
Old 12-02-2009, 07:53   #7
Gunnar
ScanFlyer Gold

Tja, har da sannelig ikke så mye som skal gjøres, strengt tatt.I dag har jeg tatt turen innom Universitetet for en eksamen og litt rådgivning. I morgen skal bilen ha sin halvårlige "Warrant Of Fitness" (WOF), samt en kjapp servicerunde. Lørdag får tannlegen besøk, da min munn også har behov for litt ettersyn, og på mandag skal 4-punkts-stillingen (tror jeg det heter) på bilen justeres og sjekkes.

Så jeg lever da forholdsvis rolige dager, og nyter varmen.
Old 12-02-2009, 08:02   #8
PerJen
ScanFlyer Silver

PerJen's Avatar

God Morgen fra Rønvik/Bodø!

Skal straks avgårde på skolen for å ha Matte/Tysk og Internasjonal Engelsk og er ferdig halv to, så blir det vel en tur innom saksen ettersom håret har blitt litt langt.
Så får jeg se hva jeg skal gjøre med resten av dagen.
Ble forøvrig veldig glad her fordi det viser seg at en på vårt naboforum har fått seg SBS-1e radar, og personen bor i Bodø Da får vi kansje endelig SBS dekke her også!
http://home.online.no/~roalhans/artimages/SBS-1e.jpg

Ha en fin dag
Old 12-02-2009, 09:39   #9
JetBlue
ScanFlyer Molded

JetBlue's Avatar

God dag! "Kun" 12 kalde her på Grefsen, kaldt nok for meg. Litt jobbing før jeg skal i et viktig møte i sentrum kl 14. Så får vi se hva resultatet blir.....
JetBlue is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2009, 09:46   #10
Blubird
ScanFlyer Mile High Club

-21,5 ga en frisk start på nok en strålende solskinnsdag, selv om det er i kaldeste laget! Første møteøkt unnagjort, flere venter utover dagen før kvelden byr på litt mer festlige aktiviteter. Ha en fin en!
Blubird is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2009, 09:52   #11
jb1
ScanFlyer Rusty

God bitende kald morgen fra Oslo. Jeg håper ikke dette varer for lenge, mer enn minus 7-8 er unødig kaldt.
Old 12-02-2009, 12:28   #12
Egil
ScanFlyer Gold

Egil's Avatar

Gooood torsdag fra Mosjøen!

I natt har det kun kommet 15 nye cm med hvitt avfall fra himmelen, så jeg ventet med snømåkingen til jeg kommer hjem i etteremiddag

Ellers er det et par behagelige minusgrader, og selvfølgelig hvitt og fint!

Siste arbeidsdag denne uken, så i morgen får man bedrive husarbeid! Valentinesday på lørdag, og jeg har forstått at dette er "viktig", så jeg får finne på noe lurt

E!
Old 12-02-2009, 12:51   #13
CK
ScanFlyer Mile High Club

CK's Avatar

god torsdag eftermiddag!
Dagen startet med en liten joggetur rundt hagaparken klokken 06:10 - heldigvis var det ikke fullt så kaldt her i STO som hjemme (Fru CK meldte om minus 19 i dag morges! Godt vi fikk en ny leveranse av ved!). Etter fire dager borte skal det bli deilig å komme hjem til familien i kveld, med min "faste" maskin SK499. Ser ut til at jeg har passert 10.000 fløyne km allerede i år - med det lengste legget LHR-ARN denne uken. To MD90'er er på vei til "ANX" - overlevering på Nasjonalteateret

VOLARE NECESSE EST
CK is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2009, 13:02   #14
JoeW
ScanFlyer Rusty

Nok en dag hvor man velger å sove litt ekstra på morgenen, fremfor lesesalen før dagens forelesninger. Nå starter mitt nye liv med leggetid kl 22 - og helgen blir(må bli) veldig effektiv og rimelig hvit med hensyn til lesing og oppgaveløsning før eksamen neste fredag...
JoeW is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2009, 14:32   #15
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

God morgen fra Alpharetta, hvor solen er oppe og gradestokken nesten er paa nordsiden av 10+ allerede.

Det hamres og bankes paa taket saa det omtrent ikke er oerens lyd aa faa ... blir aa spille hoeyt paa anlegget i dag og haape paa et ingen ringer ... motlyd er eneste virkemiddel. Spoers om ikke det blir en tur til Starbucks etterhvert .... Stort antall meksikanere som myldrer rundt uten sikkerhetsutstyr .. tror nok Arbeidstilsynet hadde faatt noia hvis de hadde sett dem, men slik er det naa her .. og han selgeren som var her forklarte at macho-kulturen blant disse gutta var slik at de bare spratt opp like blide, friske og raske hvis de skulle slumpe til aa falle av taket .. go figure ..
Oh well .. forhaapentligvis er de ferdige innen i morgen kveld.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2009, 16:09   #16
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

God morgen fra Chicago. Koselig aften med SAS crewet og Stein Kaptein i går aften på turistplassen Cheesecake Factory (i Hancock Building, mind you).

Møttes først på Elephant & Castle som ligger i hotellet der de bor for tiden. Masse ølsorter der, men et litt merkelig utvalg (du kan ikke ha 30 ølsorter uten å ha en eneste IPA eller noe som helst micro). Ble et par småbjørner der før middag.

I dag ankommer trøndermafiaen kl 1230ish med 945, da blir det show igjen. De blir møtt med en riiimelig heftig vind som sikkert vil herje litt med plastikkflyet deres.
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2009, 19:32   #17
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

God kveld fra godstolen. Det ble en skitur i dag også, i solnedgang etter jobb. Gjelder å benytte været og føret så lenge vi har det. Tror jeg fortjener en kald leskende drikk nå.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	12022009160.jpg
Views:	68
Size:	50.1 KB
ID:	21522  

Old 12-02-2009, 21:43   #18
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

Sikkert fint på ski. Men torsken på Lompa var mer enn perfekt. Og Nøgne Ø Porter var finfin som dessert... Man kan ha det godt over Grønland, også uten ski på beina.. hehe
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2009, 22:17   #19
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

nei nå har jeg jaggumeg fortjent en Jumping Cow Amber!

Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules