![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Deler av Hovedstaden byr på minus 10 grader - brr brr! Ellers håper jeg tirsdag byr på varme - skal i allefall holde meg innendørs på kontoret i hele dag. Ha en flott tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Iskaldt på OSL i natt også, får bare pakke seg inn i duffelcoaten og komme seg til bussen om 1 time. Da er nattvakten over og jeg skal byssanlulle. Har faktisk et lite drag av Saharaørken i øya merker jeg, så min firbente venn (sengen) får besøk fort som f.
✈ Gamle fly bråker best ✈ Last edited by ENGM 911; 03-02-2009 at 05:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Kaldt her i Oslo og er glad for at jeg "glemte" å levere tilbake bilen til modern etter å ha lånt den igår. Jobb som vanlig deretter er planen en tur på Sats.......nevnte jeg forresten at jeg er trøtt som f**n?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen folkens.....
Værstua kan melde -11,7 grader nå og lett snødrev..... Dagen skal tilbringes her å trykke ut metarer, drikke kaffe og bare være glad for at jeg jobber inne..... På denne tiden i fjor jobbet jeg ute :-)
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Sjursøya. Her er vannet fortsatt frosset. Strømkabelen som lå langs vannrøret var ikke tilkoblet, og nå er det ikke bare lett å tine opp igjen den siste meteren som strømkabelen ikke dekker..... Her må det nok litt kreativitet til tenker jeg. Noen som har en A340 motor til låns?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Kaffe, forum, jobb. Det blir i denne rekkefølgen i dag, før jeg må begynne med papirarbeid og sånn.
Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#7 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Brrrr frå Snarøya!
Her var det kaldt i dag gitt! -10 synes eg det stod ein plass..... -men i den store verdssamanhang, så er det sikkert greit -i og med at eg ikkje er i -30 som andre kan vera, og jaggu har eg varme klede også ![]() ![]() SAS skal visstnok ikkje ha ein like fin morgon i dag kan eg lese på ymse nettaviser.... spennande..... -kommer eg meg heim denne gong? Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Huttemeitu fra Krs!
5 blå her i dag morges. Det er kaldt nok for meg. Heldigvis er man kontorrotte og ikke grøftegraver så man skal nok overleve dagen. Masse å gjøre med månedsavslutninger pluss andre ting som ikke kan vente, så dagen skal nok gå fort. Blir noen timer overtid i dag er planen. Skal bli spennende å følge utviklingen i SAS-farsen fremover. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen! Følger med på tv, og SAS blir nok tema når jeg møter FBU 4 EVER på Schrøder i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God tirsdag, ja!
Er selvsagt på jobb i dag, og teamet her er endringene i SAS systemet. Ellers holder jeg på med trip-reporten fra SEA/SXM, men må dessverre meddele forsinkelse på den, for jeg har bæsjet på leggen, og glemt ett digit i alle bildelinkene, så jeg må gå gjennom hele rapporten på nytt og endre linkene. Hvis den kommer ut i dag blir det først sent i kveld.. *not good* Ha en fin dag så lenge! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
-2°C
Feels Like -6°C sier Weather dot comm om min boplass her nord for Atlanta. Det er fyr i peisen og naa staar frokost for doeren. Ikkeno spess paa plakaten idag, annet enn aa gjoere min innsats for WIAS og konsernets grunnlinje. La oss haape at vi kan bidra til aa gjoere SAS til et loennsomt foretagende igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra et overskyet BOO. Nå gjør jeg meg klar til to dager i felten. Det blir ikke kult. Heldigvis er det siste gang at jeg drar i felt i miltæret :-). Ha en bedre tirsdags kveld, onsdag og torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Var det noen som sa brrr???
Vel, her var det -15 paa morran, skyfritt.. Ser frem til noen varme dager i Houston i helga og i Florida fra den 25. februar og 6 netter!! Haaper at vaeret holder seg slik at man kommer seg til og fra STL i morgen uten kroell. Avreise grytidlig, moete kl 0800, retur kl 10 ettellerannt, boer vaere paa kontoret ved lunsjtider. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tirsdag, ja.. Snaaaaart helga, og C-klassesete på BA767 (flightnummer, ikke flytype..) - hvis flyet går, da.. og i motsetning til Tommy, drar jeg til (eller: via) et sted som nettopp har hatt sitt største snøfall på en evighet.. Tror jeg skal drikke..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Var på et svært interessant frokostmøte med Eivind Reiten om statlig eierskap i morgentimene i dag, og han var vel relativt entydig i sin støtte av statlig eierskap. Ellers er det godt å være tilbake i Oslo på permanent basis etter tre år med reising og ulike bosteder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tviler jeg ikke på
![]() BA taxet forbi her i dag (dog halvannen til to timer forsinket), så flyene går.. er dog veldig spent på 7-timers transferen mellom LGW og LHR. Håper alt av tog og tuber er i bevegelse på mandag. Må jo få mest mulig tid i loungen på LHR ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |