![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det føles som mandag - men vi er allerede kommet til tirsdag. Skal nesten bli godt å komme tilbake på jobb etter noen helt fantastiske sommerdager...på jobben venter mer prosjektarbeid og i ettermiddag skal det trenes - som jo også er et prosjekt. Ha en fin tirsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
at your service!
|
![]()
God tysdags morgon frå Ørsta! Her teiknar det til å verte ein strålande dag, sola skin frå nesten skyfri himmel , og allereie 12 grader! Vakttelefonen ringde klokka 0545 ang ein buss som ikkje var dukka opp, så då var natta over for unge 145 sin del..
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Har du ikke hoert om: WIAS Buss
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
En kaffekopp og litt forum må til på morgenen. Snart på tide å hive seg i bilen og levere den på verksted. Og så blir det å komme seg på jobb. Vel, ha en fin dag ![]()
![]() |
#5 |
Banned
|
![]()
God Morgen fra Sandnes!
Her blir det først skole før jeg skal for første gang på besøk i flytårnet på SVG og jeg gleder meg ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her er dagens gjøremål så vidt i gang. I kveld blir det å ta turen til Veikrysset for å se et skikkelig fotballag spille kamp. Med seier der, så er vi med igjen i toppen for alvor. Blir spennende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God tirsdag. Kaffe i koppen, og vind så det holder i Oslo idag. Men siden jeg sitter på kontoret gjør det jo ikke så mye. Forberedelser til et viktig møte imorgen står på programmet, så her er det bare å jobbe på
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glad morgen fra STO. Startet dagen med en rask løpetur i Hagaparken klokken 06:00, mens det fremdeles var finvær. Nå ser det ut til at det er slutt på finværet i den svenske hovedstaden, nå kommer regnet! I kveld blir det retur til OSL, og litt faglig påfyll i morgen hos Creuna
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Endelig tilbake på kontoret etter noen deilige sommerdager!
Nå er det månedsavslutning som står på tapetet for de neste 3 dagene, før det bærer til Danmark på fredag. Slag i slag går det i dag, da jeg skal rett fra jobb på dugnad og deretter på styremøte! Ja, jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Er det rart at jeg drikker??? T-17! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Mosjøen hvor en herlig langhelg (desverre) er over. Da er det godt å tenke på at man tar ferie allerede på fredag kl 16. Lørdag setter vi oss på flyet til Mallorca hvor vi skal nyte en herlig uke med sol og varme
![]() Frokosten er unnagjort, så nå nyter vi formiddagskaffen før vi tussler bort på WIAS HQ ![]() E!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra lesesalen hvor det faktisk er færre enn forventet. Eksamen i morgen, og så en uke "ferie" i landet med de tusen hjem før siste eksamen.
huhei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God dag fra hovedstaden.
Sjekket inn på morgendagens lille flyreise over til landet med gult og blått i flagget. Sete 11F (exit) er sikret på SK864 som i utgangspunktet skal gå med en 737-700. En tur til frisøren etter jobb blir det også tid til. Ha en fin tirsdag!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God dag - diverse småteknologiske utfordringer i løpet av dagen, nå blir det straks en tur til hardwarebutikken for å kjøpe noen smådeler til bilen. Ha en fortsatt fin dag
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago. Regn og kaldt her i dag. De to siste kontordagene denne uken startet for ett par timer siden. Blir masse papirarbeid som skal sendes til HQ for effektuering. Fine ordrer på tilsammen 1 mill USD i året kom inn sent forrige uke.
Boston i morgen, møte med en god kunde før man tar fatt på returreisen som går via Miami.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'dag fra Atlanta. Her er arbeidsdagen i full gang, men etter en travel start har jeg måttet fore resten av familien og kompisen til guttungen som er her på besøk. Så etter fried rice med reker pluss eggrolls er jeg nå nesten klar for å fortsette arbeidsdagen.
Gårsdagen ble tilbrakt drivende i en 'tube' (innerhjul) nedover en fjellbekk i Nord Georgia - ingen dårlig måte å tilbringe deler av dagen når det er over 30 grader. Over 30 blir det i dag også - hører strømmåleren purrer og koser seg gjennom airconditionanlegget ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Gamle Oslo. På menyen i dag stod rømmegrøt. Merkelige lyster man kan få en tirsdag i juni. En travel uke der jeg har underbemannet avdelingen og i tillegg tatt på oss ekstra arbeid. Nesten godt at det er meldt litt kaldere vær i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det ble en tidlig start på dagen med wake-up 04:00. En deilig cabriolettur til Asker, flytoget til OSL, SK848 til ARN for til slutt å ende opp i sete 0A på SK903.
Her i Jersey City er det 24 grader, lett vestlig bris og litt lummert. Muligens en og annen regnbyge i kveld og imorgen. Nå venter det en Dogfish Ale av en eller annen type på "Iron Monkey" til de-briefingen. Middag blir vel på Uno's. Ha en fin dag.
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
Her har dagen stort sett gått ut på å irritere seg over sjefen, og lese på et kjent norsk websted for folk som prøver å FINNe en ny sjef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |