![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Foreldrene mine og et vennepar reiser til Chania på lørdag fra SVG med charter som flys av SAS. Det jeg lurer på er om det går an å sjekke inn på nettet siden de bare har en bookingreferanse fra apollo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Om de bare har en referanse så bør de nok prøve å få skrevet ut en internettbillet. (Regner med at de har internettpassordet også?) Du får ikke sjekket inn på nettet, Apollos bookingnumrer og SAS sine er to helt forskjellige ting. Uansett ville internett sjekk-inn ikke ha noe får seg uansett. Alle sammen er forhåndsplasert på flyet allerede.
Jeg vet ikke om SAS har dedikerte charterautomater på Sola slik de har på OSL. Om de har det kan mann sjekke inn på de, ellers ikke. hilsen, Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Takker. RRA har du ferie? Eller er du på jobb i morgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eurobonus Diamond
|
![]()
Jeg har vært på ferie ja Vede, første dag på jobb i går.
Charterinnsjekk er mulig på automatene på SVG også. Alt vi trenger å gjøre er å restarte softwaren. Ulempen er at dersom charterinnsjekk er aktivert så kan man ikke sjekke inn vanlige rutefly på samme automat, men dette blir det sikkert en ordning på etter hvert... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Samme på OSL, her kan de nå bytte mellom charter og rute om de vil. Litt synd maskinen ikke ta begge samtidig men det kommer vel.
En litt underlig greie er at Solia's gjester må bruke rutefly-automaten uansett om det er charter eller rutefly de skal med. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Innsjekk SAS Charter | Airbus 330 | Reiseforum | 6 | 12-07-2013 12:47 |
Hva skjer med SAS og setevalg på automat? | Mjolnir | Småprat | 4 | 19-03-2012 17:43 |
SAS Charter setevalg/innsjekk | TOS_EBG | Reiseforum | 5 | 05-09-2009 23:39 |
SAS og SMS-innsjekk | LN-FHU | Flyforum | 5 | 21-07-2008 23:04 |
SAS og SAS Braathens innsjekk i Lisboa | EB | Flyforum | 20 | 04-10-2005 21:19 |