![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Okay, klokka er snart sju og ingen andre enn meg har stått opp virker det som så da starter jeg ballet
![]() Dagen starter alt for tidlig (ble litt lite søvn i natt jah...), men fly og passasjerer ved MJF ventet. Sto opp til gråvær og antydning til regn i lufta. Venter enda på sommervarmen som tabloidavisene kappes om å rapportere om nå om dagen. Tar langhelg på fredag såååå... ![]() Blir en aldri så liten bytur etter jobb, kaffe med noen ferierende venner før jeg skal... Tja, time will show! E!
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skyene henger lavt her nede i sentrum ogsaa .. men med 30 meter commute, who cares...?
Nok en travel dag venter ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra Vestfold....noen skyer men de forsvinner vel før vi tar morgenbadet. Ferie er herlig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus! Ble buss i dag, men man kan jo ikke klage når bussen langt på nær er halvfull og det ikke er trafikk.
![]() Forventer en rolig dag i dag og. Men sånn er det jo på sommeren ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Lavt under taket og regn her i Kristiansund i dag også, men i følge YR.no så ordner det meste seg til i morgen og da er det FERIE.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Idag skal jeg gå rundt med kølle og baller og jakte på hull. .....nei, jeg skal ikke på byen, men spille golf. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobben. Denne uka er jeg sjef for tre avdelinger, uten at det betyr verken mer spennende oppgaver, økt lønn eller finere kontor. Men himmelen er veldig blå, og jeg skal ut å kjøpe kokosboller til en kollega som fyller 39 i dag. Kanksje blir det øl og pizza etterpå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Schøne guten morgen alles und alles!
Ett av høydepunktene i Tour de France idag, klatringen til Alpe d'Huez og jeg skal på senvakt.. spørs om det ikke blir MAC og Tv2 Sumo ![]() Været er strålende, ikke en sky i sikte og allerede nå drøyt 22 grader.. skal ut på en sykkeltur før det er Gardermoen fra 14:30.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Sigtuna,
Kortvakt på STOKE från 12-18 och att dömma av Arlanda.se fortsätter vi FIMskrivandet idag åt LH. Sen blir det 4 dagar ledigt. Önskar er alla en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
God dag fra Arendal
![]() Her er det sol fra skyfri himmel. Ha en fin dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad ettermiddag fra STO.
Ferske KPI-tall i mailboksen, så da skal vi kose oss med excel og PowerPoint i hele dag! Startet dagen med en løpetur rundt i Hagaparken i dag, så jeg føler meg skikkelig sprek. Spørs om det ikke faktisk skal bli en liten tur inn til "stan" i dag - fire måneder i STO og bare vært i sentrum et par ganger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sent i seng og sent opp. Soilen skinner. Blir noe handling i dag, bl.a. et par flasker med Alsace Pinot Blanc som JetBlue og jeg drakk til litt Thaimat og Sushi i går. Flott vin fra produsenten Pfaffenheim.
Kanskje en kort treningsøkt. Elers ikke noe. Ha en fortsatt fin ettermiddag!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Oslokontor i dag og i morgen. Fin og rask flytur fra Sola med Norwegian i morges. Dessverre hjelper det ikke at vi er inne til gate 10 minutter før planlagt når man likevel må vente 18 minutter på neste flytog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Joachim på plass i Kongens By etter en liten tur med sterling. Ikke nevn ordet knyttneve-test, og da fikk jeg sete 2C... Jeg lurer nesten på om det er sikkerhetsmessig forsvarlig å "prise ut" exit-row-setene slik at ingen sitter der? I en nødsituasjon vil jo det bety at det tar lengre tid å få åpnet exitene? I dag var det ikke et eneste menneske på noen av exitradene, jeg mener, betale for det for en 50 minutter lang tur? Vel vel.
Ellers pushet de syv minutter før rute(!) og var i luften på rutetid. Jøss. Da blir det Sk tilbake igjen da... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |