![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Og da var det søndag morgen. Skyet opphold på Nærsnes, OSL likeså.
SK850 venter ved gate 38, Så blir det vel SK903 fra gate F62 eller 64 senere. Ha en fin dag alle sammen.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad søndag... i dag blir det å høre på FBU 4EVER - kun klapping av Alfa på programmet - er neppe edru til å kjøre den i hele dag - m.a.o ferie kan være fuktig og slitsomt. Ellers er det bare å ønske alle en bedre søndag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
Riktig god soendag fra Mosjoen. Her er det graatt - men behagelig temperatur. Kommer akkurat tilbake fra en times gangtur lang elven, saa naa er appetitten skjerpet til en skikkelig soendagsfrokost! Farmer truet med grilling av 'ku paa hov' senere i dag hvis han ble ferdig med aa legge traktoregg.
Ellers .. det skal det vaskes toey - og saa skal Stabaek knuse Viking klokken aatte, da .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Riktig god dag fra Sandefjord også. Her er det grått, men foreløpig tørt.
Jeg får besøk av en ung dame fra Romaia som har kommet til Norge for å studere, og som tok sin doktorgradavhandling for en måneds tid siden (sammenheng mellom kreft og vitamin d). Hadde egentlig tenkt å tilbringe dagen utpå fjorden, men været gjøre at jeg heller holder meg hjemme. Det blir nok litt regn her i dag, desverre. God søndag til dere alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Her henger det mørke skyer over huset. Det passer meg utmerket, for da kan man være inne med god samvittighet. Straks frokost og NRK P2 Søndagsavisa. Deretter indretjeneste, med bl.a. vasking av kjøkkengulv (jeg vet det ikke var lurt å velge svart kjøkkengulv, men det er fint når det er rent...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Farmer har problemer med ballepressa, saa kua fikk leve litt til ..
![]() Vekslende vaer i Mosjoen - baade torden og regnskyll av ATL-klasse! Apropos Atlanta ... de har en feiende frisk dag der borte med alt mulig morro ... fikk akkurat telefon fra en svaert naervoes 11-aaring ... hehe .. ![]() General Departure Delays: Due to WX:TSTMS, traffic is experiencing Gate Hold and Taxi delays between 1 hour and 46 minutes and 2 hours in length and increasing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ahhhrg. Da var en lang arbeidshelg endelig over.
Lørdagens arbeide startet 0800, og jeg var ikke hjemme før 0400 i morges, etter diverse mekaniske utfordringer som medførte altfor mye skruing. Dagens dont gikk bedre, men det ble en 12 timersdag i dag også og jeg ble ferdig med det arealet jeg skulle over før de verste regnbygene kom. Det skal bli godt å komme på kontoret i morgen til litt fred og ro ;-) Andreas,vi skal nok få grillet det døde dyret senere uka! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God kveld fra sør!
Deilig vær i dag, og vi har vært ute mye av dagen i dag. Måtte det bare fortsette, men jeg synes ikke meteorolygene er så snille med oss denne sommeren. I morgen blir det å hente en kamerat på kjevik som i natt sitter foran i bussen på SK972. Håper for hans del at servicen har blitt bedre siden vi reiste der sammen i mars. BF ![]() Last edited by Bizflyer; 13-07-2008 at 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og dess lenger det henger, dess mørere blir det
![]()
![]() |
#10 | |
ÜberScanFlyer