![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg ser at jeg har begynt å få 100 Ekstrapoeng for Web Check In når jeg reiser med SAS. Er dette en kampanje, eller hva er greia?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er en kampanje, men den er ikke i Norge ettersom man ikke kan skille innland/utland
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette burde man da klare å skille synes jeg.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
det klarer de visstnok ikke systemmessig - og ettersom EB-points er helt no-no i Norge, tar man ikke sjansen sies det
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Huff og huff hvor forsiktige man må være, men jeg skjønner tegninga. Tipper VG og konk.tilsynet hadde kommet ganske kjapt påbanen. Snart er det vel slik at flyselskapene frykter VG og Konk.tilsynet mer enn de frykter LT.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Man får visst 100 poeng for innsjekk på automat - og ikke bare for innsjekk på nettet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
EB-forbudet har vel sånn sett utspilt sin rolle etter at DY startet sine cashpoints.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
DY gir ikke cash-points på innenriks flyreiser med Norwegian (jeg vet ikke om de klarer å tracke andre selskaper - kan man på bankNorwegian cash-points på SK OSL-BGO??)
I motsetning til det gamle forbudet, som kun gjorde det forbudt for SAS Gruppen å gi bonuspoeng innenriks, setter den nye forskriften forbud mot opptjening på alle selskper |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nei, du får ikke cashpoints innlands, men vil faktisk tro du får den vanlige 1 %-summen du får av alle varekjøp på SK OSL-BGO...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Du opptjener kun cash points på kjøp hos Norwegian - 1 prosent på innenlands, fem prosent på lavpris utland og 20 prosent på fullfleks utland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nei, du opptjener cashpoints på ALLE varekjøp (sånn som i USA!!) med kredittkortet fra BankNorwegian.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, men kun ett prosent på varer utenom utenlandsreiser - og cash points kan kun tas ut i flyreiser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hmmmmmmm....da har jo Norwegian på en måte innført bonuspoeng på innland, da, selv om det er lite man får, eller?
Ser at SAS-DK og SAS-SE sammen med Diners og Mastercard har bonusopptjening, men ikke SAS-NO. Regner med at det er noen "hysteriske" skatte-/bonusregler her også? Hva er da evt. forskjellen på dette og det DY driver med?
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Forskjellen er at det gjelder ALLE varekjøp - du kan f.eks. kjøpe en SAS-billett med kortet og få cash points også. Du binder deg ikke til Norwegian.
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() Diners/Mastercard i kombinasjon med EB-kort i Sverige Danmark gir poeng ved varekjøp så vidt jeg kan se, derfor spørsmålet. Kanskje ikke poeng på flybilletter? Har ikke studert detaljene.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Internett innsjekk. | Hickok | Reiseforum | 10 | 03-12-2011 10:07 |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
Internett innsjekk med Thai | OEH | Flyforum | 1 | 24-11-2006 16:42 |
Innsjekk paa internett og boardingpass | LN-FOC | Flyforum | 19 | 04-05-2006 17:42 |
Internett innsjekk... | enml | Flyforum | 1 | 06-12-2005 08:25 |