![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Solen skinner og fuglene synger... Skal et par timer på jobben før jeg seiler til København i ettermiddag. Men før det blir det kaffe, aviser og frokost utendørs i hagen. ha en flott søndag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Skal holde meg så langt unna luftfart som mulig i dag, og heller holde meg i det maritime.
Med andre ord, det blir tur med båten og på stranden på dette som ifølge værvarselet kanskje blir siste dagen med det knallværet vi har hatt i det siste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nok en senvakt idag, har egentlig ikke tid til å jobbe da jeg har masse som må gjøres før avreise. Har en følelse at dagen imorgen kommer til å bli rimelig hektisk.
Oslo/Romerike melder om skyfri himmel, 25.8 grad. New York melder Tirsdag om skyfritt og 36 grader og Princess Juliana forventer lettskyet og 28 grader ![]()
![]() |
#4 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Sitter på terassen, denne gang varmere kledd enn tidligere morgener denne uken. 3 sekunder før jeg begynte å skrive dette begynte kirka 100m unna å gjøre det klart at det er 55 minutter til gudstjenesten begynner. Morgenstunden kan vel sies å være brutt!
EDIT: Sånne nye kirker som skal ha piano og andre merkelige instrumenter i stedet for kirkeorgel... hvorfor kan ikke de også ha noe annet enn klokker i klokketårnet? Blinklys fra Biltema eller noe annet som ikke lager lyd? EDIT2: Der gav det seg! Heldigvis ingen øresus!
Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason ![]() ![]() Last edited by seilfly; 08-06-2008 at 10:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Har skinner solen som den har gjort de siste ukene og bortsett fra sterk spredning av gresspollen idag er alt fryd og gammen. Blir en god søndagsfrokost med egg og fullpakke før jeg må hive meg løs på dagens eneste gjøremål: Vaske leiligheten. Til kvelden er det vil ikke helt usannsynlig at det blir å se en fotballkamp eller 2. Ha en fin dag.
Itillegg så har jeg oppdaget at heisen står idag....og det er 8 etasjer opp og ned. Og for å sette kronen på verket så nekter inngangsdøren nede å låse seg opp utenifra.....det var litt kjipt klokken 1.30 inatt, så måtte da finne frem ramboen i meg for å komme meg inn og endte med å sparke opp døren. Det gikk egentlig overaskende lett, alt som trengtes var et målrettet spark i dørkarmen for hele "skiten" fløy opp Last edited by Someone; 08-06-2008 at 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
www.lch78.net
|
![]()
og da var man våkna her i Nord også.. og trur du jaggu at man ikke våkna til snøvær ute.. *sjekke kalenderen* vel vel.. har heldigvis slutta med det nu da
![]() ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Halla folkens. Nettopp kommet hjem fra et par timer tennisspilling, og det var varmt!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Farmen. Sitter ute på terassen med en kald øl og nyter de siste solgløtt på noen dager om en skal tro værmelderne.( og det gjør vi jo alle)
En travel uke går mot slutten etter å ha vært trippelarbeidende siden mandag, da konemor og eldste datter reiste til USA hvor datteren skal være i en måned på kombinert språkreise og ridesamling/trening. Om to uker reiser jeg over for å hente henne kombinert med litt jobbing og et evt ansettelsesintervju. Dagene har gått med til gårdsarbeide med melking av 20 kyr før og etter jobb, samt henting og bringing av unger, og til slutt en senkveldsøkt med å holde tritt med den egentlige jobben hvor det skjer masse spennende saker om dagen. 2 dager til konemor er på plass igjen, og da skal det bli deilig å gå ned til deltid igjen ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kan vel være at Widerøe trenger noen i Americas til å dekke de tidssonene de i dag ikke dekker så enkelt (normalt for sent fra Norge og for tidlig for Thailand)
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Nope
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta. Her er det nesten 30 allerede, og matchende luftfuktighet.
Ikke saa mye paa tapetet idag, men i morgen tidlig klokken 0600 blir det avreise til Peachtree City og 12 dager med opplaering hos Workd Airways. I flg kursprogrammet blir det 'klassstur' til ATL allerede i morgen for aa leke med en MD11, saa det blir stas! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Strålende lørdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 05-07-2009 04:29 |
En strålende onsdag morgen | EB | Flyforum | 36 | 22-01-2009 00:54 |
Strålende søndag... | EB | Flyforum | 23 | 02-11-2008 20:21 |
En strålende tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 14 | 27-05-2008 16:34 |