![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Første morgenpost fra min side. Har opplevd det som trivelig å lese disse postene på morgenen, at folk gleder seg til jobb og til å starte på dagen, til og med når det er starten på uken. Men nå er det slutten!
![]() Om litt over en time tar jeg av fra Torp, med destinasjon Bromma. Condoleezza's restriksjonsområder dominerer fortsatt Stockholm sentrum, og det blir mest sannsynlig slalåm på approachen. Skal bli fint med en hel dag i Sveriges hovedstad. Ha en strålende dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgon från Märsta - klockan är 05:40 och det är redan 13 grader ute!
För oss flyghistoriker är dagens datum en stor dag. Det är 50 år sedan DC-8 premiärflög i Long Beach! Håll koll i "Flyhistorisk Forum" under dagen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Det der var et lekkert bilde gitt! Velkommen til "morgenposten" BoeingOnFinal! Siste dag på jobb før det er helg. Overskyet i Stavanger for øyeblikket. Men en temperatur på allerede 15,7 grader er ikke så verst. Nå er det tid for frokost...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God fredag fra Bainbridge...selv om vi ennaa skriver Torsdag....men i anledning 50 aars jubileet...saa hadde vi akkurat en DC-8-63 over huset....noe yngre enn jubilanten, men klart i familie...haaper at det blir -63 i morgen ogsaa....ATI kommer av og til med -73...
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad morgen... Hyggelig at tradisjonen med å ønske hverandre en god morgen verdsettes. Dagen er godt i gang - solen skinner over hovedstaden og jeg er klar for en litt kortere arbeidsdag. Middag og vin med gode venner i kveld. Ha en bedre fredag - du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen, god morgen! Begynte bra med sol og 14 minutters spasertur fra Gamle Oslo. Men så var det datastopp, problemer å håndtere fra i går pga et annet datastopp og så hadde to stykker forsovet seg, og en tredje er syk. Jeg flyktet derfor hit inn. Men nå er det jobb igjen!
Da har man løst problemene. Og man tenker mer på fredagspilsen som er om 6 timer... ![]() Last edited by AirbusTrond; 30-05-2008 at 09:06. Reason: Bedre humør |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God fredag. Ja, da er det siste dag på jobben, noe vemodig kan man si, selv om jeg beholder kontoret noe tid til for egne aktiviteter. Så får vi se hva fremtiden bringer.
Joda, bildet av DC-8´ern var flott det, men herregud for noen avgasser! Ting har endret seg til det bedre heldigvis... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Strålende sol, fredagstrafikk på vei til jobben og uteplaner i ettermiddag og flyplaner i helgen
![]() Ha en strålende dag alle sammen! (Ser ikke ut som DC8-en slipper ut noe særlig CO2, kan jo umulig være så god forbrenning i motorene. Men mye annet ser det ut som de greier å slippe ut) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra kjøkkenet!
Hans - jeg tror nesten du må kjøpe corbon-offsets for å VISE det bildet av DC-8'ern! Nok en arbeidsdag over VPN'en har startet, og både webtrends og andre systemer som skal lekes med i dag ser ut til å fungere som de skal. Til kvelden blir det hyttetur på fjellet med familien, og beising av svogerns hytte i morgen. Ha en fltt helg alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]()
Forsovet meg 3 timer og herlig var det!
![]() Alt som skulle skje i dag så ikke ut til å passe innenfor 18 timer så er like greitt. Nå er det bare å finne ut hvilke av restene som virkelig må skje i dag og kaste seg over det. Ellers, en varsel for USA-brigaden vår, vi skal bytte ut en brannmur i natt, så noen avbrudd blir det om jeg får viljen min. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Utenfor har byggerabeidene allerde holdt på i over en time, og nå har omsider jeg kommet meg ut av bingen. Ny dag på lesesalen venter og planen er å ta det rolig ikveld, men man vet aldri hva som dukker opp. God helg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ute på tur
|
![]()
Og, til Martin, den grå boksen som den grønnen mannen hentet og gav til de rød folkene og som dere lille folk fløy til Singapore er nå online på dette inter-vev-opplegget og fin.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superflyer
|
![]()
God fredag fra Trondheim.
Fortsatt deilig vær her, nesten 15 grader når jeg var ut av døra 0630 ![]() Litt disig, men nyyydelig temperatur. Tenker meg litt hvitvin og sjømat til kvelds....er ikke noen kjenner på denne siden av fargeskalaen, så gode hvitvinstips mottas med takk ![]() Ha en strålende dag alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Jeg har ikke sjekket temperaturen i hovedstaden her jeg er, men på vg. no står det 17,9 grader kl. 09:30.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen
![]() Opp for en delvis lang dag! Skal først begynne med å se etter hybel i Oslo i dag (noen som kjenner til hybel for svært rolig 18-åring som skal studere på Bjørknes og Luftfartsskolen?), forberede meg til rettsaken i neste uke, ta en båttur i finværet, damebesøk og deretter vil SK4529 fly meg til Gardermoen! - A |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
GO Anders!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God morgen fra Elverum. Skal tilbake til Oslo i dag før jeg reiser på hytta på fredag og videre til Frankrike på søndag. Nydelig vær på Hedmarken. Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Lykke til andeik!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Pent vær på OSL. Nå blir det først en tur til CPH, så bærer det avsted til NRT. I firemotors som ikke "køler" så mye som den gamle 8ern.
Ha en fin helg.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Flott vær, CAVOK og 24 grader klokken 11:35 er jaggu ikke dårlig! Idag blir det innkjøp av ny grill og MASSE mat, men før den tid blir det vel litt traumatologi-lesing i solen!
Nå kan vi snart telle dager til SXM - yeah!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |