![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God lørdag morgen alle sammen,er det noen som kan hjelpe meg? Jeg skal fly med DL ARN-ATL-FLL i juni og har 1t 20min mellom flightene i ATL er det noen som kan svare meg på om det er tilrekkelig med tid, eller er sjansen stor til at jeg misser min connection i ATL? Biletten er OK og betalt for så det er jo en godkjent connection! Vi er en familie på 4, ikke noen små barn med. Er det noen som kanskje kan svare om det er langt mellom toll/immigration og DLs innlands terminal? Håper det er noen her som kjenner til ATL, på forhånd takk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har byttet fly i ATL flere ganger. Varierer veldig hvor lang tid det tar å komme gjennom immigration og toll. Har tatt fra 20 minutt til 120 minutt men har heldigvis unngått å miste videreforbindelser. Når en først har kommet seg gjennom er det rask transport mellom terminalene med tog og lett å finne fram.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Scanflyer Silver
|
![]()
Jeg pleier å beregne minst 2 timer om jeg skal videre connection fra ATL. Senest i desember brukte jeg 1t 10 min i immigration. Har vært i Atlanta utallige ganger (har familie der borte), og alt har variert fra 10 min til 2t. Om du skulle miste flighten din, er det sikkert mulig for Delta å ombooke deg til en senere flight.
![]() |
#4 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Har Delta gitt dere en connection så har de også tatt på seg ansvaret for at du skal komme deg gjennom. Jeg har noen kolleger som fløy Oslo-Newark-Orlando sist lørdag som ikke rakk sin connection pga sen bagasje på båndet. Dagen før gikk det utmerket. Continental ordnet opp og de kom fram på flighten etter.
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
1t20 utland-innland paa ATL er lite ....
Men hvis det ikke er kork i passkontrollen boer det gaa. Bagasjen kommer som regel relativt kjapt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for hjelpen, da er det bare å håpe på at alt går bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Delta vet jo også om at dere kommer fra ARN og har en forbindelse videre, slik at de vil være forberedt i tilfelle .. God tur til Florida ! Last edited by Farmer; 13-04-2008 at 04:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for hjelpen ogallesvar! Da er det basre åhåpe at altgår bra! Bernt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Scanflyer Silver
|
![]()
Paa mandag da jeg kom til ATL, tok det meg 25 min i immigration, det er saerdeles rask, etter min mening. Landet ca 0120pm local time. Vil tro k0en blir verre etter 14-1430'tida.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg kommer med DL 173 med ankomst 17:30 lokal tid en torsdag, er det noen som vet om det er mange flighter som kommer da med pax som skal gjennom immigration og toll?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Transfer i Moskva | L1011-500 | Reiseforum | 20 | 26-11-2019 16:59 |
Taxfree og transit. | Cessna182 | Reiseforum | 7 | 24-02-2012 01:10 |
Transit i Warszawa? | Mchansern | Reiseforum | 0 | 10-01-2011 21:56 |