![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal ut fly med Norwegian på søndag (se signatur). Reserverte da også sete ved nødutgang (13A), men kom på i ettertid at det ikke er samme setekonfigurasjon på alle flyene (de med kun ett toalett bak blant annet). Er det noen som her som tilfeldigvis sitter på informasjon om hvilken rad det er nødutgang på de forskjellig flyene? Kunne ikke finne noe info om det norwegian.no.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Husker ikke hvilke registrering som har exit på rad 12(venstre side). Veldig få fly!
Uansett blir ikke flyreg satt opp før dagen før avgang. Hvis du heller kan ta 13F er du sikker for alle fly har rad 13 på høyre side som exitseter. Takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
13A og F er sikre valg, alt annet på 12 og 13 er også bra. Har reist med de fleste 737-300-maskinene til Norwegian og kan ikke si jeg husker at noen fly har nødutgangradene på en annen plass.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jo et par tre fly har exit på rad 12 på venstre side. Mangler den vanlige 2 seteren på rad 12
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Prøvde å reservere 13F, men det var dessverre opptatt. Men jeg har reservert det setet på returen, så da er jeg iallefall sikret exit da, om ikke DY plutselig bestemmer seg for å sette inn -800 på den turen, men det er vel lite sannsynlig.
Jeg kan med med sikkerhet si at KKP og KKW har en annen konfigurasjon, men det er mulig KKC, KKG og KKV er blant disse uten jeg skal si det med sikkerhet. Uansett, takk for infoen MountainDew!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kan se hvilke reg. det blir på Lørdag om jeg husker på det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
KKG var ihvertfall annen konfig i fjor sommer da jeg trodde jeg hadde sikret meg god benplass da jeg valgte 13A....men den gang ei
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det er 4 fly som har en 3-seter og "mangler" den 2-seteren foran. Det er fly med 149 seter. Så får dere gjette på hvem
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Kanskje man kan endre setet på automaten til Norwegian ved innsjekk (om man har valgt feil)? Setekartet her korresponderer forhåpentligvis med setekartet på flyene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian - spørsmål om innsjekk/bagasje/seter og setereservasjon | Ryan | Reiseforum | 169 | 08-05-2024 13:20 |
Setereservasjon Norwegian | Peterfsx | Reiseforum | 3 | 24-01-2011 17:47 |
Setereservasjon hos Norwegian - verdiløst? | Trety | Flyforum | 33 | 31-10-2009 11:19 |
Setereservasjon Norwegian | Hartson | Reiseforum | 7 | 06-07-2009 22:50 |
Setereservasjon Norwegian | TG923 | Flyforum | 12 | 20-03-2009 15:48 |