![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Barbereren i Düsseldorf, Don't cry for me Marrakech...Norwegians nye klassikere - artig kampanje!
![]() Har stor sans for det å spille på humor og glimt i øyet, i motsetning til noe mer tørre kampanjer som eksempelvis "Din tur". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Kampanjen er kul og annerledes, men det hjelper lite når det til f.eks. Pula bare finnes en avgang i juni, juli og august til annonsert pris - kr. 348 (7. august). Laveste tur/retur i juni er 3560 kr., laveste i juli er 2775 kr. og laveste i august er 2395 kr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Folk er jo villig til å betale det så hvorfor ikke? Viktig å tjene cash i sommersesongen for om vinteren er det ofte underskudd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg er aksjonær i Norwegian og har klaget på dette overfor selskapet uten at de har gjort noe med det. Derfor har jeg nå opprettet en sak hos Forbrukerombudet og håper de vil pålegge Norwegian å gjøre noe med denne praksisen. Last edited by FlightDeck; 02-04-2008 at 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hvis du leser i annonsene FlightDeck, så vil du se at det med liten skrift står presisert at det ikke nødvendigvis flommer over av billetter til laveste pris. Ser ikke helt hva du skal klage på så lenge dét de facto står i annonsene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg har ikke klaget med utgangspunkt i disse annonsene, men i tidligere annonser. Problemet finner man imidlertid igjen i disse også - man kan ikke reklamere for priser som omtrent ikke finnes, selv om det står med liten skrift at de kan være vanskelige å finne. Greia er jo at det ikke er sånn at man finner billetter til 6-700 kr. heller - man må så å si på alle avganger godt over 1000 kr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Greit nok alt dette her.... man finner kanskje bare noen få billetter til laveste pris, men de har tatt forbehold med sånn liten skrift". Det er noe jeg kan leve med, du finner "aldri" den prisen som de annonserer med, om det er DY, SK, FR eller hva det enn måtte være.
Poenget er at du skal lokkes til å kjøpe, er det da noe bedre med butikker, tilbud, begrenset antall eller for den sags skyld shampo og hudlpleieprodukter som lover null rynker? Bare lurer ![]()
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jag undrar om någon här på forumet hade försvarat FR eller KLM på samma sätt som DY nu försvaras... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hvorfor forsvare noen man ikke synes noe om (les: FR)?
For min egen del finner jeg igjen de annonserte prisene til både DY og KL titt og ofte, så ser ikke helt problemet her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det kan jag hålla med om...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mulig den forrige posten min ble feil, men selv om det er begrenset antall, så er det jo som sagt ingen garanti for at du får billigste pris.
Har som regel ingen problemer selv å finne den billigste prisen/eller andre billige alternativer. Det som regel er tingen er at det ikke alltid passer de dagene det er billigst, men that's life..... ![]()
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|