![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei.Er det noen som vet billigest måte å komme seg fra vestlandet til Ohio,USA.?Jeg har type der og nå de første åra blir det en del pendling pga han går på skole der.
Har sjekket en del sider, men finner de billigste til ca 6000T/R. De som er ekstremt billige har ventetid på flyplass på ca 12 timer og det er jeg ikke så fristet til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Det er bare å søke en del på www.wideroe.no og www.supersaver.no. Et alternativ er å prøve en annen by enn Oslo som utreiseby - særlig lett å finne billetter fra tyske byer og fra London.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Takk skal du ha for et bra svar.Jeg bestilte faktis på widerøe tidligere idag for 6200T/R haug-ohio.
Der var det greie flytider o.l.Jeg har også vært innom Orbitz, men nesten uansett hvilken reise jeg velger er den ikke tikgjengelig lenger.men da bør de jo frjerne den.... Jeg skal prøve de andre sidene dine neste gang, så takk så mye ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
expedia.com
finn.no restplass.no |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Billige flyreiser kan bli dyrest. | LN-VLE | Reiseforum | 3 | 23-07-2012 16:55 |
Hjelp til å finne billige billetter til USA | RSL | Reiseforum | 4 | 06-07-2012 08:00 |
Billige biletter til Houston | grindstein | Reiseforum | 2 | 17-07-2010 07:09 |
Hjelp til å finne billige billetter til Kroatia eller Bosnia. | Vede | Reiseforum | 3 | 14-03-2010 10:10 |
Svindler til seg flyreiser | AirbusTrond | Flyforum | 18 | 26-09-2008 22:16 |