![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
God morgen alle sammen. "Herlig" å være på jobb 04.30 en søndagsmorgen. Du kjører på jobb og mange er på vei hjem fra en fuktig bytur. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen, ja .. har akkurat sett 'The Kingdom' - tankevekkende.
Obama og Huckerbee ser ut til aa gjoere rent bord i kveld. Det er langt opp til McCain, men fortsetter Huckerbee slik, kan det bli mer spennende enn McCain setter pris paa ... ATA fortsetter aa gjoere gode penger paa Obama og Hillary - de farer jo fra kyst til kyst som et par jo-jo'er! Naa er det natta herfra. Bingen venter .. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad morgen... Skal ikke gjøre spesielt mye denne dagen - men det er da godt å komme i gang med dagen før 06.00 alikevel... Blir i allefall en treningsøkt i løpet av formiddagen - men det er jo ennå mange timer til. Ha en bedre søn/morsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
at your service!
|
![]()
God morgon - gratulerer med morsdagen, alle mødre!
![]()
![]() |
#5 | |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]() Quote:
![]() ![]() 50 dager til seriestart ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
....ooops håper ikke den sovende mannen er i slekta - i følge opphavet er alle på Stange i slekt med oss!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god søndag morgen fra sofaen. Morsdag er feiret med napoleonskake og tulipaner på sengen, og mor får en time til på øyet, mens far og barn ser på hver sin skjerm i sofaen. I løpet av dagen blir det forhåpentligvis kontroll på velforeningens regnskap også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Her skinner solen og frokosten er snart klar. Har også en regnskap jeg må få fikset i løpet av dagen...håper bare jeg har ale kvitteringer selv om jeg har mine tvil. Dessuten blir det å ta seg en tur til skolen da jeg må få gjort litt arbeid idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger og. I dag er det ikke dagen, er noe redusert fra kvelden før, men det er jo en del av de kjente konsekvensene av å ta en liten snurr. Tror jeg skal ta det rolig i dag.
![]() Ha en edruelig søndag folkens! ![]()
![]() |
#10 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God formiddag/ettermiddag/dag alle saman. Endelig søndag, -og skulle du sett : Sola skinner i Bergen! Somebody call CNN! Dette kan bli knæsj
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Enda en arbeidsdag er over og nå står det mellom ett par timer på puta, eller å sette seg i godstolen og se United knuse City... tipper det blir det siste - håper jeg holder meg våken ihvertfall til pause!
'The weekend from Hell' går mot slutten, 6 timer i morgen tidlig før det venter ÉN fridag - Yeeey!! Happy camping!
![]() |
#12 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nei, hele United gjengen hadde nok hodet og tankene helt andre steder enn på pitchen..
![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nåja. Jeg tviler faktisk på om de fleste spillerene bryr seg så mye. Unnskylding å legge dagens tap for Manchester rampen på en flyulykke for 50 år siden er mildt sagt tynn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hallo! Med den rammen rundt kampen med markeringer o.l. - selvfølgelig har det innvirkning på hodet. Jeg sier heller ikke at "flyulykken" var direkte årsak til at de tapte, men med Rooney ute og 2 midtstoppere som absolutt ikke hadde dagen ble det vanskelig.
[SCHENGEN YTTERGRENSE] Last edited by Thomas; 10-02-2008 at 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Spilte minst like dårlig for 1 uke siden også! Men da var de bare heldige og fikk 1 poeng
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |
God søndag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 30-11-2008 20:08 |
God søndag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-05-2008 12:14 |