![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Opp og hopp morgenfugler, det er søndag
![]() Tidlig opp er bra for kropp og sjel, så ut av senge og opp i tærne.. Vel skal prøve å ikke overdrive. God morgen fra Lysaker ![]() Tidlig på'n idag oppe før fanden har fått på seg tøfflene og på jobb. Dette støtter bare teorien min om at morgenfugler er ekle dyr.. Iallefall Pent vær og 3-4 pluss i tigerstaden idag. Praktfull soloppgang og alt ser ut til å bli en bra dag. Etter jobb skal undertegnede ut å kjøre tog. Har en god kamerat som er lokfører så da blir det en liten tur oppover i hallingdal idag. Tilbake ikveld. Kos dere med egg og bekken på sengekanten idag folkens ![]()
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Tromsø
Har vært oppe leeeenge , men har ikke skrevet enda, for mye å gjøre på morran ![]() Her er det lett snøvær , og kanskje 1 blå grad ( ca. ) Ha en feiende flott søndag ( nr. 3 i adventsrekken ) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God söndag morgon. Examensstudierna fortsätter med full kraft idag. Nu är det bara 5 dagar kvar till juleferien. Ha en fortsatt fin dag önskar avd Syd som kan bjuda på 16 grader och sol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Laang søndag... Gikk ombord i BA`sB747-400 02:20 i natt og brukte 7 timer på en flat seng til LHR. Der er det akkurat ikke nok tid til å nå første fly til Oslo så da ble det mange timer i lounge med en fantastisk dusj!!!! Hjem til "sykeheimen" og det skal det være noen måneder...
Ha en god søndag natt!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skyet dag paa BI ... sitter og leker meg med ACARS ... bestilt meg en bedre scanner, saa kanskje det blir lokal-ACARSspotting paa meg ogsaa snart .. Morro med internet-serverene ogsaa ..
Det faar bli aarets julegave til meg selv! God jul Andreas, sa jeg og ga meg selv en god klem! ![]() Aarets foerste julekort fra Norge er ankommet .. takk, EB! Ditt er paa vei. Og BU662 faar en liten julegave, som takk for alt arbeidet han har lagt inn for oss her paa forumet. DC-8-63, som ogsaa har gjort en innsats, faar en juleoel paa onsdag, da er det planlagt julebord for Avdeling (Veldig) Vest. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Goood mandag | LN-FHU | Flyforum | 15 | 18-05-2015 22:56 |
Goood lørdagsmorgen! | Thomas | Flyforum | 25 | 16-07-2011 23:25 |
Goood morgen! | T.A.K | Flyforum | 13 | 15-05-2011 23:40 |
Goood søndag morgen! | Utflyttet | Flyforum | 9 | 20-05-2007 13:58 |