![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen! Hovedstaden byr på null grader og det er heldigvis hvitt fortsatt - håper sneen blir liggende - selv om det kanskje ikke ser så lyst ut. Liten tur innom kontoret på morgenkvisten før det blir øving til premieren på Reiseradio`n FM747. Håper det også blir tid til en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bedre tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen. Tidlig på an i dag. Tenkte jeg skulle få skuflet unna noe jobb før freden blir brutt.
![]() Ingenting på tapetet, bortsett fra det vanlige kaoset tipper jeg. Ha en fin dag folkens. ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God tirsdag. Synes søla begynner å ta overhånd her i Oslo, ikke kult.....
Blank dag, selv om det nok blir noen arbeidsmøter etc. Vi skal ha Kick-off til helgen, hvilket betyr en del jobbing ed presentasjoner osv. I kveld blir det henting av kjøkkenutstyr hos FBU 4EVER, satser på at vi ikke brekker bena på glatt underlag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra MJF!
7 blå her, måtte jammen skrape is av ruta i natt! "Noen" hadde glemt å koble inn motor/kupévarmer i gårkveld... ![]() Jobb til 1230, men ikke noen spesielle planer for dagen, tar livet som det kommer... E!
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Tromsø
Det snør det snør , tiddelibom. Og det var dagens vær herfra Rolig dag i dag regner jeg med, og det skal bli deilig. Hørte rykter om at oppstart for DY på TRD-TOS er utsatt.....Skal skje senest 1.juni hørte jeg ? Noen andre som har hørt noesånt ? Ha en ellers snøfri dag, tiddelibom ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Godmorgen!
I dag blir det rengjøring av kjøleskap og oppvaskmaskin. Det er blitt endel sponplatestøv på dem de siste dagene. Jetblue kommer og henter i kveld. Kjøpte en brukt minibar i høst med tanke på at det skulle fungere som kjøleskap i tiden frem til det nye kjøkkenet er operativt. Funkar inte! ![]() Så da blir det tur til butikken og bytte, de har fremdeles noen på lager. Egentlig ingen krise akkurat nå, det er bare å bruke balkongen som kjøl istedet, men kommer det minusgrader forandrer alt seg. Ellers skal gipsplatene trimmes til og limes/skrues fast og sparkling kan begynne. Det går fremover! Godt foran skjema, men aner ikke hva februarprogrammet bringer. Har søkt om å få flyttet frem en ferieuke via PBS-systemet samt lagt inn bids på 5 dager i samme periode dersom ferien ikke kan flyttes. Men jeg har såpass erfaring med PBS at jeg aner det går til h*******, som vanlig! Ha en fin dag.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Da er juleferien definitivt over og begynte skoleåret med en frivillig forsovelse. Nå er det snart tid for å få flyttet liket over til lesesalen før det blir rydding og utpakking i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag Gutter og Jenter,
8 timer inn i den nye dagen og hektisk her på kontoret på Lilleaker. Dagen begynte som vanlig hjemme i Tananger 05.30 på vei til Sola.En grå vintermorgen som ble enda gråere her østpå. SK4002 og LN-RCW idag med 55 pax ombord, en stille og fin øvelse over fjellet. Den lille sjokoladen i servicepakken var byttet ut med Omega 3 piller! Fyttirakkern, det går dårlig sammen med morgenkaffen. Her må bolaget straks få sjokoladebiten tilbake i matpakken under dekknavnet "service". Rart å komme fra våren og over til vinteren. Eller snøslapset som jeg er glad for å ikke ha i hjemmelige trakter til vanlig. Vel , dersom vinteren ikke regner helt bort kan det jo bli noen ettermiddags skiturer i marka de dagene jeg tilbringer i uka her over. Har ski standby for en slik øvelse. Ha en fin dag alle forumister og sniklesere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hallo hallo fra STS på OSL!
I dag har det til nå vært demontering av forkant på flap på MD80'en her, ble ferdig med det rett før lunsj, og har nå fått tre snag-kort jeg skal ta meg av. Etter jobb blir det middag på Tims med to mannlige kollegaer, og så blir det hjem og støvsuge/rydde. Ha en flott dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God dag
Nå er endelig ny laptop i hus, etter at den gamle hanglet så mye at det eneste humane var de evige jaktmarker... Dagen begynte med snømåking, nå gjenstår bare min egen bil som har uhrovelige mengder med snø over seg. Så det blir nok fruens bil i dag... Skal en tur på jobben for å høre hva sjefen har å si om butikkens fremtid etter at KL/AF forlater oss. Kan jo bli spennende. Ønsker aller en trivelig dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta. Her er det allerede 12 grader ...
Blir en travel dag .. foerst maa jeg ta Guttungen til tannlegen .. deretter regner jeg med at jeg sitter hjemme til rushtrafikken har gitt seg. Men siden jeg har moeter fra klokken 11 og ut dagen, er det ingen boenn - jeg maa paa kontoret. Noterer meg at Seattle har +1 og sne ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God dag fra Fagerborg, har noen fridager før jeg begynner i ny jobb på mandag, og i likhet med FBU4EVER skal jeg bruke dem til å sette oppgipsplater o.l. Og i dag ble jeg jaggu et år eldre også, huff og huff!
![]()
![]() |
#13 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Heidrun.
I dag blir det innreise til Kvernberget med SuperPuma, og så videre til OSL med F-50 kl 21. Litt knapp tid, så håper det går. En natt på hotell i KSU frister vel ikke akkurat. Ellers blir det fri og avslapping i Oslo fremover, må vel prøve å snu om fra nattskift til normal rytme. I dag så jeg dagslys for første gang på snart to uker ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gratulerer med dagen, Lars Christian!
Kun ett jobbintervju i dag, men et spennende ett! Ellers har dagen gitt litt kontorarbeid, og en tur til Blodbanken, som nå har fått nye 450 ml 0+ blod på kjølen! Herved oppfordres ALLE til å ta seg en tur til nærmeste blodbank og "gi av seg selv" |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
God aften, folkens. Her i Malaysia er klokken blitt ti på kvelden, og det er et drøyt døgn igjen før jeg skal hjemover med KLM.
Gratulerer så mye med dagen, Lars Christian! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Paa Bainbridge vaaknet vi opp til et nydelig lag med sne....med trafikk deretter....det ble range Rover til Park & Ride i dag i stedenfor normal Kiss & Ride service...det har vaert nok vaer pa en stund...etter stormen paa fredag og loerdag har det vaert nok stroembrudd....
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og her i Chicago har ikke varmen gitt seg enda. Som meldt via SMS til Alpharetta, hadde jentene paa seg sommerkjoler paa t-banen da jeg reiste hjem i gaar.
![]() I morges var det "kun" 15 varmegrader, skal visst bli kaldere i kveld. Var godt med litt sjokk sommer i kulda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Noe inside info og bringe ut til forumistene? Quote:
![]() Og selvfølgelig, gratulerer med dagen Lars Christian!! Vet at du ikke feirer med måte så jeg skal ikke oppfordre til det heller, ![]() E!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 29-08-2006 16:18 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 8 | 30-08-2005 16:39 |