![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Et lite spørsmål. Hvordan fungerer transfer i Canada når man kommer fra Europa og skal videre innenriks i Canada? Må man hente og tollbehandle bagasjen når man mellomlander som i Norge eller er det som i Danmark og UK hvor bagasjen tollbehandles på det endelige sluttstedet?
Og hvordan fungerer immigration? Er det mye kø og styr som i USA eller er det litt enklere? Og er det noen har som har noen erfaring med Air Canada av nyere tid? Da spesielt om noen har fløyet 767 med dem Last edited by Someone; 18-11-2007 at 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Via Toronto Pearson? Se her: http://gtaa.com/local/media/en/Infli...ernational.wmv
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Takker. Da fikk jeg svar på det jeg lurte på.
Skal mest sannsynlig til Vancouver (Whistler) til vinteren og endel av forslagene som kommer opp er via Calgary og Edmonton |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har bare gode erfaringer med AC over dammen...både foran og bak på 767`n. Transfer gikk også veldig greit. Gooood tur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Et annet spørsmål angående Canada. Kan man sjekke inn på self-check in på CPH når man flyr SAS til LHR og AC videre til Canada eller må man stå i kø?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Send meg en PM naar det naermer seg, bodde i 7 aar 45 minutter fra YVR, og Vancouver og Whistler var vaar "bakgaard". Baade Calgary (da drar du virkelig over bekken etter vann - da jeg personelig foretrekker Banff fremfor Whistler baade Ski forhold og by og ikke minst hotell) og Edmonton fungerer greit som transfer, men pass pa at du ikke kommer for sent til YVR saa du ikke rekker Whistler bussene direkte fra flyplassen. Om du maa overnatte er Fairmont Vancouver Airport helt i din stil!! Vil ogsaa sterkt anbefale "Nightskiing" i Vancouver - det er utrolig fin opplevelse aa staa paa ski og se ned paa den opplyste byen.....
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Enklere transfer utland-innland på OSL fra høsten 2015 - Domestic Transfer | Mekum | Flyforum | 692 | 17-12-2024 17:23 |
Internasjonal transfer i Canada | A-380 | Reiseforum | 12 | 01-01-2018 02:26 |
Domestic transfer i Canada | mcduck | Reiseforum | 8 | 29-09-2015 13:25 |
Canada nekter EK og EY flere slots til Canada | Chaos Controller | Flyforum | 9 | 16-10-2010 01:41 |