![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
I følge Flight International skrinlegger Bombardier sin CSeries-familie, til fordel for investering i Sukhois RRJ
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,467
|
![]()
Litt overraskende, men jeg er sikker paa at de gliser bredt i Brasil. Slik vi har sett tyngdepunktet for RJ'ene forskyve seg fra 35-50 setere til 90-100 setere, vil jeg ikke bli forbauset om dette forskyver seg videre oppover etterhvert som LCC'ene (jeg liker egentlig ikke begrepet - volumtransportoerer passer bedre) blir flere og stoerre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]()
LCC = Loaded Compact Container
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,357
|
![]()
Mgete bra KOG...og takk for kortet!!! Skal ta navneforslaget opp til vudering i neste familieråd!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,916
|
![]()
Webside for RRJ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2006
Location: Trondheim
Posts: 933
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
Join Date: Aug 2005
Posts: 4
|
![]()
Interessant udvikling. Først røg BRJ-X, så CSeries. Til gengæld åbner det op for RRJ. Måske slet ikke noget dårligt træk af Bombardier. Der er et voldsomt behov for at forny flyflåder i det tidligere Sovjetunion. Det vil nok nærmere være russiske eller ukrainske maskiner, der kommer til at stå for det, fremfor europæiske eller amerikanske (nord som syd). Fly som også vil have gode chancer på dele af de mellemøstlige, asiatiske, afrikanske og latinamerikanske markeder. Måske endda RRJ også vil få øget chancerne på det vestlige marked med Bombardiers deltagelse. Eventuelt også Finmeccanica.
Noget lidt andet, en skam det aldrig gik med den lille tyksak Tu-334. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,080
|
![]()
Det ser ikke ut som om C-series er død alikevel. Mulig launch til neste år med EIS i 2013 og da med GTF motorer fra PW
http://money.canoe.ca/News/Sectors/I...516270-cp.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,357
|
![]()
SAS ønsker neppe å være prøvekanin på en ny maskin fra Bombardier...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bombardier CRJ550 - statustråd | Twin Otter | Flyforum | 28 | 01-11-2024 15:01 |
Bombardier's CSeries has emerged as a more serious fleet renewal candidate for SAS | sail4fun | Flyforum | 30 | 27-11-2010 11:57 |
Bombardier selger CSeries! | CK | Flyforum | 28 | 30-03-2009 15:15 |
Bombardier går ikke videre med Cseries | brendas | Flyforum | 1 | 31-01-2006 16:22 |