![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hovedstaden kan beskrives som De 4 M`ers morgen... Mandag Morgen Mørk og Mild... Snart på jobben og det blir en hel dag inne - planlegging av bergensturen til torsdag. Ha en bedre start på uken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gudd mauning! Dagen startet dårlig med regn, men nå kan jeg faktisk se himmelen, og det blåser heller ikke. Kan kanskje bli en ok dag dette her.....
Et par møter, og litt papirarbeid får vel første prio i dag ja.... Ha en strålende dag forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen ja. Joda EB, det så kjedelig ut, men her jeg sitter og ser utover vår lille kjære landsby, så lysner det jaggu i sørvest, så la oss se an litt.
Møter idag, møter og møter, men igjen så avsluttes dagen med en bedre middag et sted, så det er da ikke så galt allikevel. Ha en fin dag alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
GULLMORGON frå Bergen! På tross av ein mørk morgon med styrtande regn, er det ein strålande dag her! Brann knuste Viking 5-2 på stadion i går! Fekk du den SirPjalle?!!
![]() Vi é Brann Gullet kom hem Til verdens beste by Og laget é Brann, Brann, Brann (Mp3-kortversjon av gullsangen) Tjokk og feit og full og seriegull Tjokk og feit og full og seriegull Tjokk og feit og full, tjokk og feit og full, Tjokk og feit og full og seriegull ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra et regnfyllt København. Idag blir det stort sett skolearbeid og en liten treningsøkt står også på programmet. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Good morning from Chester CH3 5PR. Været ser ut til å bli bra i dag. Det er blå himmel ute, men det kan blåse litt og vi kan få noen få regnbyger.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Drammen (eller vel, Solbergelva akkurat nå). Setter meg i bilen om ti minutter for å reise til dagens eneste møte - i Grimstad. Så er det bare å kjøre det remmer og tøy kan holde for å rekke hjem til forelesningen starter kl. 17....
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Förtrollande morgon från STO!
Har inte helt landat efter avklarat PPL i fredags. Blev en kort sightseeing tur igår när jag hade blivit nykter nog för att sätta mig bakom spakarna. Huvudstaden bjuder på regn regn regn och vind. För er med intresse för lite mindre maskiner eller med aspiring pilot dreams har vi nu en ny avdelning här på forumet som heter General Aviation där "The law of Savipix" råder (som för övrigt är identiska med "The Law of Scanair.no forums"). Ha en strålande vecka! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]() ![]() Her i Vadsø er man godt i gang med morravakt nr 1 av 2 denne uka... trøtt er man i dag også gitt.. var hele +9 grader ute når jeg suste på jobb i morrest, noen som sa at det gikk mot vinter? ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gratulerer Monsieur Savipix
![]() ![]() Her har man nettopp kommet hjem etter senvakt & nattevakt, så jeg kjenner at kroppen formelig gleeeder seg til 4-5 timer under dyna nå... Ellers så har man da fri "helt" til i morgen, så det blir vel huslige sysler på dagens timeplan om jeg kjenner Bestyrerinnen rett ![]() Have a nice one, everyone! ![]()
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Nå har det regnet i Krsand siden fredag kveld! Har derfor blitt en passiv inne-weekend, noe som fikk 3 åringen hjemme til å bli hyperaktiv! Nå er det heldigvis oppholdsvær. SÅ får vi se hvor lenge det varer.
I dag må jeg vel se å få booket om flybilletten min i morgen, ettersom jeg tviler på SAS har fått på plass ALLE de 27 erstatningsflyene i løpet av dagen i dag! Jeg må si at det er småirriterende å ikke kunne fly via CPH fra KRS. 2 av 4 daglige fly var Q400. Og det var selvfølgelig først ut om morgenen og sist tilbake om kvelden. Dvs de jeg pleier å ta. På vei til jobb i dag hørte jeg på P4 og der hadde de intvervju med Jan Petter Helgesen, Journalist i Stavanger Aftenblad, og titulert av programleder som "Flyekspert" både i starten og slutten på intervjuet. Nå vet jeg at mange her inne ikke er veldig imponert over denne karen, og jeg slutter meg gjerne til dem etter å ha hørt intervjuet i dag. Han mente at alle ulykkene hadde nesten samme problem. Han hadde ikke fått med seg at SAS har leaset de fleste flyene da han påstod at SAS eide Q400 fly for 4-5 milliarder og at det ville bli umulig å få solgt dem. Dessuten hørtes han ut som Krisitan Valen figuren Geir Aanestad når han snakket. Jeg ble ikke imponert, nei! Dere andre får ha en fin dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god formiddag fra ankomsthallen på TRD. Sitter og venter på mitt reisefølge rundt i Rema-lnd i dag. BMW'en står ute og venter på at MOL-flighten skal lande. Det kan lønne seg å ha på seg rosa slips når du skal hente leiebil hos Avis på TRD... hehe
Frokosten ombordpåmorgenflyet fra OSL var god som vanlig, supplert med Morgenbladet (som ble delt ut ved ankomst OSL i dag morges - kanskje man skulle begynne å lese den blekka....) og Sting i iPoden. Nå blir det butikkbesøk i"barteland" før kveldsflyet hjem til OSL og resten av uken på kontoret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger/ Forus,
Dagen er godt igang , gjøremålene står i kø og det blir en travel dag og uke. I morgen er tid for SK4002 over fjellet til et par dagers arbeid på Lilleaker kontoret. Godt med litt veksling av arbeidsted. Ha en fin dag alle . |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta! Her er det pemt og 6 grader. Travel uke staar for doeren - ikke minst siden CEO'en vaar er i by'n. En distraksjon jeg godt kunne vaert foruten midt i forberedelsene til brukerkonferansen neste uke ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Sol i skyene bak Tinden, fortsatt ekte lys noen timer hver dag før vi går inn i mørketida om tre uker. Bamsen har takket ja til jobbtilbud og skal bli oljebyråkrat etter ferdig stemplet PhD om noen måneder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Grattis Dr. Bamse! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takk, takk! Noen må jo ta ansvar for å fremskaffe A1, vet dere
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Satt forresten og hørte på 9-timen imorges, da personen som ble intervjuet erklærte seg som "planespotter"! Han løp til vinduet hver gang han hørte et fly, og da han bodde i London, så pleide han å ta "tube'n" ut til LHR bare for å se Concorde ta av. I tillegg hadde han hatt en tur i baksetet på en F-16. "Jøss, en fra forumet!" tenkte jeg. Men det viste seg å være Ole Edvard Antonsen. Vel, han kan jo være her på forumet, men da har han lagt trompeten langt unna PC'en. Klesvask står på programmet, ellers ikke så mye. Litt slapp og trøtt. Var ikke i seng før nærmere 02:30 i natt. Siste fly hjem fra CPH og siste flytog til Asker. Vi var 4,5 timer forsinket ut fra PEK pga. jernspon på en magnetdetektor i motor nr. 1. Det så lenge ut til at det ville bli motorbytte og kansellering av flygningen. Kansellering ble mer og mer sannsynlig hver gang jeg var oppe i gate'n for å informere. Omsider kom laboratorieprøvene som avkreftet at sponene kom fra lagrene, og da kunne vi fly. Artig med applaus fra et kvart tusen mennesker som ville fly! ![]() Ha en fin start på uken, alle sammen!
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |