![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Dette er altså min første post her på dette forumet, har vært aktiv en stund på flightsim.no
Beklager at bildene er bredere enn grensa på 840px - så ikke dette før etter at jeg hadde postet bildene. Skal jeg resize de? Her er bildene fra dagens tur til Gardermoen: ![]() ![]() Ble motlys og dårlig kvalitet her, men flyet er så vakkert at jeg tok det med likevel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Beklager "stillestående" proppeller her, men ble så overrasket da denne kom at jeg ikke rakk å endre på kamerainstillingene ![]() ![]() ![]() Legg merke til tidlig brems her ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ser du har slitt litt med lyset her ja, men ellers fine bilder detta Audun...
Det er bare og fortsette og poste her også.. ![]()
McDonnell Douglas MD-90-30 <A HREF="http://www.flyspotter.no">NSFF Norsk Spotter og Flyentusiast Forening</A> <A HREF="http://www1.airpics.com/search/search.php?string=4075&si=0&st=12&count=10" TARGET=_blank>Mine bilder på Airpics.com</A> <A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=29892">Mine bilder på JetPhotos.net</A> |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Så lenge bildene er skarpe, noe du har klart, så bryr eg meg ikke om motlyset
Stå på Audun, fortsett å legge inn bilder du Velkommen på forumet |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Velkommen og takk for flotte bilder - liker dem store også jeg!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Me like! Har vel alt kommentert i et annet forum men dette var bra!
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Velkommen til OSL sine spotterplasser. Du leverer bra bilder, takk for at du deler disse med oss andre
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder. Men flere av dem ligger jo på over en halv megabyte så for at de skal lastes opp fortere hos dem med treg internettforbindelse og som lever med slavemaskiner i en klientverden (som f.eks Avinor) vil jeg anbefale å redusere dem til 100-200kb når du saver. Stort sett vil man ikke merke forskjell på om bildene er savet på 60-70% istedet for 100%.
Mvh Kyrre |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Traveler
|
![]() Quote:
![]() Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Camera Make: Canon
Camera Model: Canon EOS DIGITAL REBEL Image Date: 2007:10:02 11:25:08 Flash Used: No Focal Length: 170.0mm CCD Width: 7.38mm Exposure Time: 0.0020 s (1/500) Aperture: f/8.0 ISO equiv: 200 Exposure Bias: -0.67 White Balance: Auto Metering Mode: Matrix Kjøpt kamera i USA, Audun? ![]()
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Dessuten synes jeg ikke det blir pent når man laster opp bilder direkte til Scanair. Jeg synes også jeg får mer kontroll på hvor man vil ha tekst og evt thumbnails istedet for store bilder... Men bevares, bare last opp direkte. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
![]() Jeg har fortsatt til gode å bli helt fornøyd med resultatet etter en spottetur. Noen som vet hvorfor bildene har tendenser til å bli kornete, selvom jeg bare bruker ISO 200? Takk for alle kommentarene! Skal prøve å få ned filstørrelsen neste gang ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Traveler
|
![]() Quote:
Jan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Velkommen skal du være, ja
![]() Flotte å skarpe bilder. Råbra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
15.11.08 - Noen bilder fra OSL i dag | Even92LN | Bilder & foto | 9 | 18-11-2008 20:02 |
Bilder fra OSL i dag | ATC-flyradar | Bilder & foto | 24 | 13-07-2007 20:29 |
Bilder fra OSL i dag | SK931 | Flyforum | 9 | 14-03-2007 08:55 |
Noen bilder fra OSL i dag | SK931 | Flyforum | 5 | 05-07-2006 23:42 |
OSL-bilder fra i dag | SK931 | Flyforum | 20 | 31-05-2006 15:39 |